|
Hej alle. er der nogle som kan finde ud af at bruge sådan en pot file på et plugin ? Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Den er bygget rigtigt op jf. nettet også har jeg bare lagt den ind i plugin mappen. Er der nogle som ved hvad jeg gør forkert ? På forhånd tak. |
.POT - oversættelsesfil wordpress
- 1
|
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Hej min ven. Nu spørger jeg nok dumt. Hele wordpress siden er på dansk. Men jeg har installeret et plugin på engelsk. Det er dette plugin jeg har oversat i poedit, hvorefter jeg prøver at oplade filen. Skal jeg ændre yderligere i header filen på den normale del eller ?
På forhånd tak |
|
Det er vigtigt at du gemmer den som "da_DK" men er det ikke .po og .mo filer som wordpress bruger? http://codex.wordpress.org/Translating_WordPress#gettext_files |
|
Hej Der skal muligvis rettes i selve pluginet for det virker skriv til mig pa pm hvis jeg skal se pa det for dig Lars |
Billige seo pakker
|
bør der ikke skulle! Det hvis plugin'et allerede bruger oversættelses filer er det sat text_domain op, og man skal bare smide .mo og/eller .po filen op med sprogkoden da_DK.mo/.po (kan ikke huske forskel på de 2).. |
|
Jeg vil rigtigt gerne modtage lidt hjælp fra dig hvis tilbuddet stadig gælder :). I så fald hvordan griber vi det an :) |
|
Hey Next man, Click on the link in my post or go here --> get 2 hours free assistantce with wordpress |
Bliv gratis medlem