Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger investor til genialt nyt socialt site.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen

Vi er 5 universitetsstuderende der er gået sammen om en god ide.

2 software ingeniører fra IHA aarhus

1 civil ingeniør i design

1 webdesigner

1 sociolog

Vi har arbejdet nu i snart 1 år på vores hjemmeside, og den er efterhånden så færdig som den kan blive.

Vi er nu kommet til det punkt hvor vi ikke kan trække på vores kompetencer længere, men mangler kapital for at kunne vokse. 

Vi har igennem projektet anvendt fokusgrupper, og de er ved at tisse i bukserne af spænding for hvornår siden lanceres, så vi føler at konceptet holder vand. (og bare rolig det er ikke et nyt facebook)

Mit spørgsmål til jer er så, hvordan får vi fat i en investor/VC/BA der kan smide 1 million eller 2 i projektet? Investoren må gerne have erfaring på området: IT og sociale medier. Og ville det være en ide at kontakte en mand som Martin Thorborg direkte, da han måske vil finde vores koncept interessant?

På forhånd tak for jeres tid

Med venlig Hilsen 

Thomas, Gustav, Henrik, Jakob og Asbjørn

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:03

I er allerede nået langt ved selv at få programmeret hjemmesiden, så det skal i heldigvis ikke bruge investorer til.

Hvis i skal bruge investorer, så skal i have udfærdiget en form for virksomhedsplan som indeholder en beskrivelse af projektet, hvad i forventer af investor (penge/aktivitet), udsigten til hvornår firmaet formås at køre med overskud og eventuelt en exit-strategi for investor. Ligeledes skal i selvfølgelig nævne hvilke beløb i søger og eventuelt hvad lige præcis dette beløb skal dække over.

Søg efter investorer her på Amino, eller søg efter "Business angels", "investor" eller "investorer" på Google. Alternativt kan i også starte med at søge igennem disse: http://venture-entrepreneur.dk/ivaerksaetter/processen.aspx

Jeg er selv i gang med en fase med at søge kapital via investorer, så har efterhånden læst en del om området.

Venligst,

Morten

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er lidt nysgerrig efter at vide, hvorfor I mangler 1-2 mio. for at lancere sitet.

Vi er flere herinde, der er startet op uden en agressiv markedsføring ud over netværksarbejde :-)

Hvornår forventer I at lancere sitet og hvilken målgruppe ønsker I at ramme?

Dbh. Celgaard

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:49

Hej Luke.

Lyder super spændende. Kan I fortælle lidt mere om projektet og/eller vise nogle screenshots? :-) Følger spændt med hér. 

Vh

Tobias Elkjær

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:55

Jeg kan måske hjælpe, men vil gerne høre lidt mere.

Skriv en email til sebastiancnielsen@gmail.com 

Mvh,
Sebastian 

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:21

Hej med jer

opret jeres ide på http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital.php, så tager jeg den med når jeg næste gang snakker med vores investorer

Ser frem til at høre fra jer

God aften

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)