Har søgt en del på nette men mig ogsøgninger er ikke beste venner men fandt noget for og i mod den side. Så ville jeg også gerne høre om det er lovlig med visteslag eks af Apple look a like produkter så som denne mp3 http://www.alibaba.com/product-gs/477319357/Crazy_Selling_Portable_Clip_TF_Card.html Det er jo ikke en kopivare når der ikke er logo på eller hvad? Havdet tænk mig at sælge dem over eBay for en billig pris må man det hvad skal jeg tage højte for. Vil starte med at bruge 1-2000 kr til at starte med som selvfølig kommer til at stå på deres egen konto så de ikke tager røven på mig og gafler alle mine penge. Vil i selv kunne finde på at købe sådan en over eBay. Vil aldrig selv i mit liv kunne finde på at snyde så noget jeg skal overveje når jeg sælger over der ?:) -Mathias Tag lige højte for jeg er ordblind så komma og punktummer er ikke det der præger teksten bare så jeg ikke får det af ide med det sammen ;) |
Vidresalg og alibaba.com
Hej Kort og godt er det, som du selv er inde på ulovligt. |
Og så vil jeg ikke skydes så holder mig i dk ;) |
Hej Mathias, Jeg har haft gode erfaringer med alibaba, eller rettere sagt deres underside aliexpress.com. Her har jeg købt mange ting og videresolgt på Trendsales. Det er dog vigtigt at sætte sig ind i toldregler, da men nemt kan blive ramt på pengepungen her, hvis ikke man overholder reglerne. På Trendsales tillader de, at man sælger sådanne ipod-kabler. Dette gør de, så længe man ikke skriver, at det er apple-produkter. Jeg har købt fra aliexpress mellem 10-20 gange og har aldrig haft problemer. Hvis du ønsker at købe rigtigt store mængder fra alibaba, så kan du mange gange bede om en sample, så du kan tjekke kvaliteten. Eller du kan købe den samme vare på aliexpress til lidt mere. Håber det hjalp! |
Du kan se, nogle der minder om dem, du linkede til her: http://www.trendsales.dk/listings/no-name-mp3-afspiller-mp3-afspillere-pa-2-og-4-gb/23324740?pn=28&rt=ssr&search=mp3&status=1 |
Er studerne men gør ikke dette kun for pengenes skyld men mere det at have noget at tage mig til og så ville det også været fedt at få lide Info om handle da jeg på en eller anden måde kommeR til at beskæftig mig med det :) |
Jo, du kan selvfølgelig også sælge på ebay. Så skal du bare være opmærksom på de ekstra forsendelsesomkostninger. Og på Trendsales kan man generelt tage 50% mere for sin vare end på ebay :) Jeg har altid betalt med moneybookers og jeg har aldrig oplevet ikke at få det jeg har bestilt. Jeg har endda sendt noget tilbage, da jeg ikke var tilfreds med kvaliteten og så fået nogle af mine penge tilbage. Så jeg synes det virker sikkert. Du kan også kigge på vurderinger under hver annonce og se, hvad andre har syntes om varen. |