Tror du får 1 stjerne, fordi du slet ikke besvarer spørgsmålet! :-)
Det er meget meget sjællendt at en besked til supporten, kommer længere end til en chef for supporterne! Jeg har rigtig mange gange forsøgt at komme i kontakt til direktører og andet via et firma's supportafdeling - og selvom min henvendelse drejede sig om samarbejde eller andet, der helt uden tvivl kræver en af topchefernes opmærksomhed, er det uhyre sjællendt lykkes mig at få kontakt via supporten.
Jeg har endda prøvet at sende en lang mail via en support. Mailen skulle nå frem til chefen. Det gjorde den ikke. Så da jeg fiflede mig frem til en direkte mail til ham, og sendte ham mailen der, så fik jeg straks svar - og et samarbejde :-)
Så det er rigtig skidt at forsøge at gå via supporten med seriøse henvendelser rettet mod ledelsen. Den går alt for nemt tabt, fordi medarbejderne enten håndtere det forkert eller bare sletter den, for at spare chefen for tid (eller for selv at slippe for at skulle finde chefens mailadresse *G*)
Så når der spørges efter kontaktinfo til ledelsen, og du stikker en mail til supporten ud, og endda nævner selvsikkert, at dette er den rette måde at få chefen i tale på, så får du en masse 1-stjerner!
Supportens opgave er at løse problemstillingen på lavest mulige niveau. Derfor er det uhensigtmæssigt, at gå den vej, hvis man vil i kontakt med ledelsen i et selskab. Ud over det, så plejer der at være nogle meget stærke skodder derfra og videre "ind" i virksomheden.