Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate og iPhone 4S

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer.

I formiddags modtog jeg en hidsig email fra Adservice, hvor de skrev at alle kampagner skulle fjernes omgående grundet nogle retningslinjer fra Apple. Det er det eneste affiliate netværk, som jeg har hørt dette fra og ville høre, om der er tale om en overfortolkning fra deres side eller er de virkelig rigtig, at man ikke må annoncere for den nye iPhone 4S.

Jeg spurgte dem så om jeg ikke bare måtte have en pristabel UDEN affiliate links, men det måtte jeg heller ikke? Er der hold i hvad de siger eller skal jeg finde mig et andet affiliate netværk?

Med venlig hilsen

Frederik Skøt

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også fået en mail fra Adservice som det eneste netværk ang iPhone 4S.

Men jeg kan ikke se at Adservice skal bestemme om du må lave en pristabel uden affiliate links - det er jo ikke direkte ulovligt.

Jeg er dog spændt på om det får nogle konsekvenser at tilføje iPhone 4S affiliate links på sin side fra Adservice. Jeg kan se at fx mobiltjek.dk har bibeholdt sine.  

 iPhone 6

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som om, at de tager det ret alvorligt. Jeg har fjernet mine links vedrørende iPhone 4S - og erstattet dem med normale links, da der står, at mobilselskaber manuelt vil gå ind og fjerne de leads, der er genereret til iPhone 4S.

Det er da smart nok fra Apples og mobilselskaberns side - men irriterende for os, der har affiliate sider :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Historien var den samme, da iPhone 4 i sin tid kom på markedet. Fidusen er, at iPhone 4S mere eller mindre sælger sig selv i starten, hvor alle first movers skal have den. Affiliate markedsføringen kommer først ind i teleselskabernes marketingmix, når den første "bølge" af salg er overstået.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Ulrik. Ja det tænkte jeg nok. Det er jo også i orden, at de gør det på den måde, men måske lidt dårlig stil, at vi først bliver informeret i dag. Med godt at høre, at Adservice har deres på det rene:)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tradedoubler er med samme melding som adservice.

det er sku skidt..;)

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Adservice har meddelt at man kan linke til iPhone 4S 16 GB hos 3 nu. Det bliver spændende om andre teleselskaber følger trop. 

 iPhone 6

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der bliver langsomt åbnet op nu. bare det der så er tjent ikke bliver slettet..;)

tradedoubler har også sendt mail idag, men også kun på iphone 4s 16 gb.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået nogen nye udmelder siden 22. november.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SxN:

Jeg har ikke fået nogen nye udmelder siden 22. november.

Du må sagtens reklamere for iPhone igen. Jeg gør det bl.a. på mit fritidsprojekt billigiphone.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)