Til tider, tænker jeg over hvordan du kan få det til at løbe rundt. Dine priser er allerede helt vildt lave - og så kommer der sådan et tilbud.. Man skulle tro du mister en masse penge på det - men tror jeg nu ikke :)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Med respekt af Jespers butiks tiltag, må jeg sige: Det er godt nok klamt så meget reklame for egne produkter der er på Aminoblogs.
Når jeg tænker på hvor hysterisk - heldigvis - amino er over for os expertbloggere, er jeg overrasket over hvor mange tåbelige links der åbenbart er tilladt på "alm"blogs.
Med respekt af Jespers butiks tiltag, må jeg sige: Det er godt nok klamt så meget reklame for egne produkter der er på Amino blogs.
Når jeg tænker på hvor hysterisk - heldigvis - amino er over for os expertbloggere, er jeg overrasket over hvor mange tåbelige links der åbenbart er tilladt på "alm"blogs.