Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekt web shop....???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg starter til efteråret en webshop med produkter til børn og babyer med vanskelighedder... Kan læse mig frem til at der findes masser af forskellige løsninger til en webshop... men hvilken er den bedste til min butik...???

 

jeg vil jo gerne ha en butik med mit specielle design men samtidig skal den være let at betjene både for mig og for kunden... Syntes selv det er svært at handle alt på nettet der er visse varer man gerne vil se mere i detaljer... er der nogen der kan klare at vise varen på den måde... så oplevelsen bliver næsten lige som at gå i en rigtig butik....:-) ved selvfølgelig godt det aldrig vil blive det samme... men så vidt det er muligt med billeder...:-)

 

Venlig hilsen

Kristina

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg har selv 2 webshops, og de er begge hosted hos Scannet. Jeg er bestemt ingen IT ørn - og Scannets løsning synes jeg både er pæn og meget meget brugervenlig, plus deres hotmail er suveræn hurtig og venlig. Så dem kan jeg ihvertfald anbefale. held og lykke med forretningen.Mvh Smille
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale Dandomain hvor jeg lige har sat to amino''s shop op i - www.prinsesseskabet.dk og www.billigedaek.dk - jeg synes systemet er rigtig lækkert - specielt efter de har taget seo lidt mere alvorligt - og mine kunder der bruger det til dagligt er også godt tilfreds. Der er dog begrænsninger i både Sacnnet og Dandomains shop.
 

Jeg ville foreslå du får skitseret hvad du kræver at shoppen skal kunne. Tag evt. et kig på Martin Thorborgs E-pusher http://www.thorborg.dk/e-pusher.htm - når du har fundet ud af hvilken krav du har - kan du så gå igang med at se hvilken butikker der lever op til dine krav. Man kan evt. i starten måske slække lidt på sine ambitioner, når du så kan se at markedet er der, kan du så få lavet en shop der matcher lige dit behov. Jeg selve levere den slags løsninger - som blandt andet www.spanskevine.dk og www.alun.dk/shop kører på - der starter prisen noget højere.

Hvis du har nogen flere spørgsmål - så kom endelig med dem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja, det er nok lidt svært at definerer den perfekte shop, da den perfekte shop jo er den som dækker dine behov og passer ind i dit budget (eller som ofte en afvejning her i mellem)

Man kan jo få shop løsninger i prislejet fra nogle få hundrede kroner pr. måned til engangsbetalinger på adskillige hundrede tusinde.

Hvis pengene er der så kan man jo få bygget løsninger som er helt perfekte i forhold til din situation. Hvis man så ikke er så heldig så kan man få meget billige løsninger som er "tilstrækkelige" i forhold til din situation.

Mvh Peder
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov jeg så ikke du var ny.

Du skal da også lige bydes pænt velkommen til.

Mvh Peder

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

-

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)