Nu er wordpress og programmering jo ikke alt ;-) Hvis han skal bruge et job nu, eller i en nær fremtid - hvilket det tyder på, så tror jeg næppe der er tid til at sætte sig ind i alt hvad der skal til.
Det var nu også bare et godt råd. Det er dog lidt nemmere at få et job "faglært" fremfor, ikke "faglært"
Nu bliver han jo ikke faglært, ved at sætte sig godt og grundigt ind i wordpress. Faglært er vel at man har en uddannelse som basis i det job man skal udfører.
Jeg ved det er godt ment det hele, men jeg synes du gør det noget nemmere end det reelt er.
Jeg tror desværre du overså mine meget små gåseøjne.. Alt bliver bare nemmere når man har sat sig lidt ind i noget, udfordre sig selv og ikke bare sidde og vente på det..
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg tror desværre du overså mine meget små gåseøjne.. Alt bliver bare nemmere når man har sat sig lidt ind i noget, udfordre sig selv og ikke bare sidde og vente på det..
- Emil
Yep :-) My bad - det overså jeg.
Ja, du har naturligvis også ret i at alt bliver nemmere, hvis man sætter sig ind i det, men jeg skal da ikke stå i vejen for en karriere som wordpress-opsætter :-) Synes bare det måske er lidt af en tidsmæssig blokade han kommer ind i, hvis han gerne vil tjene penge nu.
Men gør han det, synes jeg det er helt fint, da der vel nok skal være brug for det - og der ér da penge i det.
Satte mig ind i Wordpress lidt php og CSS og HTML, derefter tilbød jeg hjemmesider til en 500-1000 kr og tjente en del :)
Du behøves ikke at vide alverden, men når du aligevel har tid så brug den fornuftigt og lær noget, som du kan bruge til at tjene penge på :)
- Emil
Du får det til at lyde som om han bare lige skal bruge et par timer på wordpress, og måske lige en halv time på php, css og html. og SÅ kan man da lige sælge hjemmesider til gud og enhver. Jo vidst, men hvor meget kvalitet taler vi om her?
VH.
Casper
Kommer an på hvor hurtigt man lære. Jeg brugte et lille år på at lave god kvalitets hjemmesider. Og hvis manden har meget tid jamen så er det bare at komme igang.
Han kunne også sælge artikler til en 50 - 100 kr, også en måde at tjene penge på.
Hvem siger programmering behøves at være svært? :)
- Emil
Et lille år, til en der søger et job nu.
Programmering behøver ikke være svært, men hvis man som rookie starter op med programmering og intet ved om det, så kan det tage ret lang tid.
Og så er vi da helt sikkert også ude i et spørgsmål om kvalitet. Hvor mange mennesker der har solgt en hjemmeside uden at kunne levere kvalitet er slet ikke til at tælle. Jeg har efterhånden siddet med xx antal kunder som har fået lavet en hjemmeside og vil have ændret / tilføjet nogle ting. I nogle tilfælde har det været så ekstremt at jeg måtte sige til kunden: "Enten så laver vi det hele forfra, ellers må jeg sige nej til opgaven."