Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til ambitiøst projekt (social medie netværk for akademikere)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med et større projekt, hvor vi er igang med at få programmeret et socialt netværk.

Netværket kommer til at henvende sig til akademikere(kandidater og universitetsstuderende), der har udemærket sig eller gennemført sit studie med rigtig gode resultater.

For ikke at røbe for meget, kan jeg fortælle at det er inspireret af LinkedIn på nogen områder, men bare på dansk og med anderledes funktioner - og naturligvis også med brugere, der er blevet godkendt(af os) i forhold til deres kompetencer.

Profiten kommer til at ligge i at skabe pakker m.v. for virksomheder, der gerne vil headhunte profiler, annoncering m.v. Vi ved at mange virksomheder faktisk efterspørger kandidater, der har klaret deres studie med visse formelle krav. Det er her vi kommer ind og effektiviserer processen.

Vi søger derfor en partner, der kan deltage aktivt i projektet, og som har forstand på søgemaskineoptimering, grafisk design, programmering m.v. Dette kan vi også selv, men vi vil gerne tilknytte en eller flere til projektet.

OBS: Du må gerne selv være universitetsstuderende, men det er ikke obligatorisk.

Mvh

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:06
Hej Mads.

Det er slet ikke mig i leder efter, men jeg havde lige nogle få tanker da jeg læste indlægget.

1. Fedt koncept. Jeg tror faktisk der er nogle muligheder i dette da jeg tror markedet for headhunter tager yderligere fat :).

2. Jeg var på kursus hvor vi prøvede noget teambulding. Først tilfældigt med folk og efterfølgende med helt forskellige personligheds mennesker. Jeg lærte hvor vigtigt det er, at man er i forskellige grupper for slut produktet. Så måske burde i slet ikke søge en programmør som jer selv :). Bare min tanke.

Held og lykke med projektet.
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:14

Hej,

Mange tak for din respons. Det sætter jeg pris på.

Ja, det er et meget fedt koncept. Der er lidt "amerikansk" over det, og vi tror/håber på at det vil blive vel modtaget i DK. Der findes ikke lignende projekter, og vi ved at der er mange universitetsstuderende, der opnår topkarakterer, som gerne vil i kontakt med de rigtige virksomheder.

Mht. programmør, så har du også ret. Men arbejdslasten kan blive stor, og derfor kan det blive nødvendigt med en, der kan arbejde indenfor samme felt.

Men vi udelukker heller ikke at andre med andre spændende kompetencer, kan kontakte os. Vi er åbne for mange forskellige bud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)