Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til rigtig at komme igang!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er .

Jeg har i noget tid gået og forberedt mig lidt på en idé til en webshop. Jeg er nu kommet i den situation at jeg snart skal have fundet nogle som kan levere de ting jeg gerne vil sælge.

Jeg er dog i tvivl om hvordan og hvornår jeg skal kontakte dem?
Tænker lidt at de måske ikke er helt overbeviste om at jeg sælge deres produkt, så længe jeg ikke har en side/shop oppe og kører. Omvendt vil jeg ikke bruge en masse penge på at starte noget op, som jeg muligvis ikke har en/nogle leverandøre til?

Hvad vil være godt at kunne fremvise eller fortælle uden at have gang i noget konkret endnu?

Håber nogle evt. har sat i samme situation eller kan hjælpe mig videre.

På forhånd tak

Mvh
Thomas

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:59

Det kommer nok lidt an på hvilke varer der er tale om.

Er der andre der sælger de samme mærker på dine tænkte markeder, eller er du ude efter aftaler om eneforhandling?

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:47

Jamen der er allerede flere butikker som sælger disse varer. Min shop kommer udelukkende til at handle med disse ting, så det bliver udelukkende dette som vil være i fokus!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:00

Det du gør er, at du finder leverandøren af dit ønskede produkt, hvilket nogen gange, rent faktisk godt kan være ret tidskrævende.

Herefter kontakter du virksomheden og fortæller om din plan. Husk at gøre det klart, at du er seriøs og gerne vil tages i betragtning som forhandler.

Nu afventer du svar fra virksomheden og hvis de ønsker dig som forhandler, så kan du begyndte derefter, at lave en webshop. Men vent til du har fået svar fra virksomheden, inden du påbegynder noget der muligvis, vil komme til at koste dig penge.

Mvh Jonas 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)