Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sjov og spændende design.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle som kan hjælpe mig videre. Jeg har tegnet eget design, har skarpelonerne og vil meget gerne have det udført på porcelæn, men hvilket firma/virksomhed, kan jeg kontakte for at få sat gang i produktionen?

Det er også meningen at mit design skal udgives på dækkeservietter, duge gardiner og senlge linned, men hven kan hjælpe med tekstilafdelingen?

Med venlig hilsen

Karin Schelde

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Jesper fra mediamouse. Han laver tryksager af virkelig høj kvalitet! 

Du kan også slå opgaven op på amino tryk og freelancer. Der sidder en masse derinde, som ikke er aktive på debatten, og derfor ikke læser dit indlæg - desværre! 

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej karin

Hvor lyder det spændende, og jeg er sikker på, jeg kan hjælpe dig videre!

Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam og arbejder som agent og kvalitetskontrol for adskillige anerkendte danske og Scandinaviske firmaer.

Jeg har rigtig gode kontakter til såvel procelæn produktion som tekstil. De er vant til internationale kunder, og tager sig af al vedr. pakning, shipping osv. Og jeg er der under hele processen!

Keramik/porcelæn leverandørem producerer for såvel store anerkendte virkesomheder, som midre producenter - alt laves af meget høj kvalitet!

Tekstil producenten er Fairtrade godkendt - godt at bruge i din markedsføring! og er Danida støttet, hvilket er en meget god garanti for kvaliteten. De kan lave næsten ALT! lave separate dele samt hele sammenhængende home kollektioner, alt efter kundens design.

Mange designere søger nu til vietnam med deres produktion, da der er tale om høj kvaltitet og meget konkurrence dygtige priser.

Jeg håber at høre nærmere fra dig, og giver dig gerne uforpligtigende hjælp og information. Jeg taler Vietnamesisk, fransk, engelsk og selvfølgelig dansk, så der er ingen sproglige vanskeloigheder.

Jeg glæder mig til at høre nærmere om dine spændende ideer!

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Concult Asia

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne.

 

Tak for din mail. Jeg vil lige forklare dig hvad det hele går ud på.

Jeg sidder her i lille Danmark med ca 8-10 A4 ark papir med mit design på. Designet er en masse små figurer, som jeg  gerne vil have overført på porcelæn (kopper og tallerkner), Min videre plan er, at få designet overført til duge, dækkeservietter og sengelinned, så jeg mangler hjælp til at finde en virksomhed, som kan overføre designet.

 

Med venlig hilsen

Karin Schelde.

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karin

Det må være dejligt at være så kreativ, og jeg synes fortsat dit projekt lyder meget spændende.

Karin, skal figurerne males på porcelænet eller overføres via stensils? Og skal de broderes direkte på tekstil eller skal der syes figures, der bliver tryk på tekstil? Hvilke kvantum/antal taler vi om pr design? Er hver ting/dessign unika eller skal de 100% ligne hinanden osv... - Ja, der er jo altid mange spørgamål i sådan en proces.

Jeg er rimelig sikker på, jeg kan hjælpe dig, men er selvfølgelig nød til at vide lidt mere. Du må endelig skrive lidt mere til mig om de projekt, så jeg kan se, om jeg kan finde netop de personer/producenter, der kan hjælpe dig videre.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult Asia

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Karin

Jeg har i de seneste dage ledt efter steder, hvor mine design indenfor kopper m.v. kan produceres, og har virkelig haft svært ved at koppe videre.

Endelig poppede denne side om under søgningen, og jeg kan heraf se, at her er der stor hjælp at hente.

Marianne ser ud til at være den rette. Hende tror jeg, at jeg vil kontakte.

Jeg har i øvrigt fundet ud af, at man kan printe sine designs ud på noget specielt papir, hvorefter det påklæbes et eksisterende krus. Herefter skal det brændes i en ovn ved min. 900 grader. Det er en lidt enkel løsning, og det kræver, at du kan købe et krus i netop den form du ønsker.

Held og lykke til dig.

Mange hilsner

Kirsten Bøgh Linde

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa marianne

Jeg sidder i samme situation som Karin. Egentlig er jeg billedkunstner gennem de seneste 10 år, og har ofte haft lyst til at få nogle af mine malerier over på bl.a. krus.

Een gang har jeg henvendt mig til Visaprint, men det er jo et meget begrænset felt, trykket kommer på. Desuden er der ikke forskellige krus at vælge imellem.

Det lyder ret fint med de forbindelser, du har.

Jeg kunne tænke mig at få fremstillet termokrus i et bestemt form. På kruset skal overføres et design, som jeg har lavet i photoshop.

Er det evt. noget, der kan etableres med dine kontakter?

Mange hilsner

Kirsten Bøgh Linde

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kirsten

Tak for din henvendelse.

Dit projekt lyder rigtig spændende, men jeg vil meget gerne høre lidt flere detaljer. Du skriver du har kontaktet vistaprint, men den kvalitet og deres målgruppe, tror jeg ikke umiddelbart er det du søger? Jeg vil meget gerne se om jeg kan hjælpe dig, så send mig en personlig besked eller skriv til mig på maredl@hotmail.com, så vi kan se, om vi kan få et samarbejde igang. Umiddelbart er jeg sikker på, det er noget, der godt kan laves af min producent.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mariannne

ME-Consult ASIA

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne.

Godt nytår. Tak for din henvendelse og din hjælp.

Det er lidt svært at forklare med mit design, men jeg prøver så godt som jeg kan.

De små figurer jeg har tegnet skal overføres til porcelæn, og figurerne kan være tilfældig valgt, der er mange at vælge imellem. På faffe-/tekrus tænkte jeg at baggrundsfarverne er forskellige fra krus til krus og de små figurer skal kun fremtræde i farven sort.

Det har slet ikke noget med broteri at gøre. På tekstilvarerne skal de sorte figurer overføres til sengelinned, duge dækkeservietter osv.

Hilsen

Karin Schelde

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karin

Godt nytår til dig. Dejligt at høre fra dig igen.

Som jeg forstår det, så er skal figurerne ikke males på, men printes på i sort, såvel på krus som på tekstil? Mht. baggrundsfarven er dette ikke noget problem, da det bliver klaret i fremstillingsprocessen, men kan du sende mig et billede af en af figurerne - eller helst et færdig krus - på min mail maredl@hotmail.com eller sende mig en privat besked?

Teksilvarerne er ikke noget problem, hvis det kan laves med print! Det kan laves rigtig flot og efter dit eget design!

Det er meget svært at se helheden ud fra din beskrivelse. men vi skal nok finde en løsning.

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mariannne

ME-Consult ASIA

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)