Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv noget gratis og scor et link

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Nu blev jeg da en smule nysgerrig :)  har det så givet noget, lad os få lidt tal på bordet Big Smile

Best regards

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Rieck:

Jeg spammer ikke fora og andre websites, men bytter gerne links A-B, B-C osv 

Fint nok at du er ærlig og åben omkring det, men jeg ved nu ikke hvor smart det er at skrive om den slags i offentligheden. Hvis jeg var en google-medarbejder og sad og læste med her (og det er ikke umuligt at de gør det...) så ville jeg derangere dine sites med det vuns...

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kun lige begyndt, satte siden op for 1 uge siden og det har givet 3 links indtil videre.

Hvis det var farligt at reklamere for links, hvorfor gider firmaer at bruge Affiliate marketing, dette er jo købelinks. At man bytter links må trods alt være bedre end at købe dem, eller har jeg fuldstændig misforstået noget?

Til Peter1982> Jeg er ikke helt med på hvad du mener, er det det jeg skrev med A-B, der ikke er så godt.

De bedtse hilsener

Martin

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Rieck:
eller har jeg fuldstændig misforstået noget?

Ja, det har du lidt :)

Affiliate links kan Google godt se er affiliate links, og ved større mængder giver de ikke den værdi somk de tidligere gjorde. Det samme gælder alle andre betalte links, som Google på den ene eller den anden måde kan identificere som sådan. Og så er det sådan set ligegyldigt hvad du og jeg måtte mene om den praksis.

Købte links virker, men man skal bare sørge for at gøre alt hvad man kan for at forhindre Google i at finde ud af, at man køber dem :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Som nævnt tidligere i tråden, er betalte links imod Googles retningslinier, hvorfor du måske skal være lidt forsigtig.

Mht. affiliate links påstod Google tidligere, at de godt kunne genkende dem og skelne fra andre links. Sidenhen har de desuden opfordret folk til at sætte nofollow på eller på anden vis sikre sig, at de ikke overfører linkværdi. (Og mange af dem har også nogle underlige redirect-url'er, der går igennem affiliatefirmaets domæne).

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Rieck:

Til Peter1982> Jeg er ikke helt med på hvad du mener, er det det jeg skrev med A-B, der ikke er så godt.

Ja, dét, og så generelt at fortælle hele verden (inkl. google) om hvordan laver links til sin side...ISÆR når google ikke kan lide link-bytte.

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se man skal passe på hvad man skriver rundt omkring på nettet ifbm med bytte, ja nu tør man jo dårligt at skrive ordet link mere :-)

Tusind tak for jeres svar, man bliver sku så klog herinde

Rigtig god weekend!

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Rieck:
Tusind tak for jeres svar, man bliver sku så klog herinde


Ja, gør vi alle  - når der er så mange der kan sit kram på Amino, som gerne deler lidt viden ud ;)

.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)