Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gerne introducere et nyt marketing koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har et nyt koncept som vi gerne vil introducere. www.FilmNose.com

Vi laver færdiglavede videoer til reklame- og oplysningskampagner. Det er ikke Stock Footage som du kender dem, det er små videoer med mening og historie. Alle videoer er inspireret af menneskers adfærd og behov, samt forskellige ordssprog og globale forskelligheder og ligheder. Videoerne er lavet af professionelle videokunstnere rundt omkring i verden. De kan bruges  til marketing/reklame men er også ideelle til musikvideoer, undervisning og underholdning. 

Lige nu har vi et stort lager af julefilmtil brug i julekampagner, firmafest-invitationer og julehilsner. Vi tilbyder også en serice så du kan få en film tilpasset dit behov. Du kan vælge en af vores mage templates eller få os til at redigere en video sammen med dit eget indhold. 

Lige nu tilbyder vi alle Aminoer 20% rabat på køb i vores webshop. Tast ind kupon koden: santa113 og rabatten vil blive fratrukket. 

Venlig Hilsen 

Cecilie Lisberg, Marketing Manager

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:52

Hvordan produceres disse videoer?

Og har i undersøgt markedet for 'standardiserede' videoer?

Og hvordan forhindrer jeg at min konkurrent anvender samme video som jeg?

mvh

Thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:37

Rigtig gode, relevante spørgsmål. 

Videoerne i vores videolager produceres på almindelig vis, med et kamerahold, skuespillere etc. Derefter har vi et videoredigeringsteam som redigere videoerne. Men videoerne på vores hjemmeside er jo stadig "rå film" i den forstand, at vores kunder selv er med til at videreredigere dem så de matcher deres behov. 

Hvad mener du med 'standardiserede' videoer?

Du vil ikke kunne forhindre at dine videoer vil blive benyttet af din konkurrent, men statistisk set er chancen for dette meget lille. Desuden så vil din video adskille sig fra andre der benytter samme video, fordi du får redigeret den så den passer til dit buskab/behov. 

Vi er en virksomhed der sælger videofilm til det globale marked, så chancen for at det klip du vælger har samme seere som en der har købt samme video i Indien er meget lille. Desuden har du muligheden for at ændre i filmen selv, eller få os til at gøre det, da du har "råklippene". Prisen er også så lav, at du vil kunne skifte videoen ud op til flere gange, stadig for langt under hvad det koster at få et reklamebureau til at lave en film for dig. 

Håber det var et svar du kunne bruge til noget. Spørg endelig løs, hvis der er andet du er i tvivl om. 

Venlig hilsen 

Cecilie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)