Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hos one.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kira - vi er meget glade for interessen i One.com. Tak til jer andre for de mange positive og kritiske kommentarer. Vi arbejder hele tiden på, at gøre vores løsning til et produkt der vil dække behovet for størstedelen af vores kunder. Vi har nu mere end 900.000 webhoteller, så vi kan desværre ikke på nuværende tidspunkt lave radikale ændringer i vores serverindstillinger, da det vil have meget stor indvirkning på vores ressourcer og påvirke andre kunder. 

Vi tager naturligvis alle kommentarer alvorligt og jeg vil sende både ris og ros videre til vores ansvarlige for teknik, samt udvikling. Du skal være velkommen til at sende mig en e-mail hvis du har andre spørgsmål. 

Med venlig hilsen 

One.com - Tim Holmvard (service@one.com)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:05

Jeg har både hørt godt og skidt om dem...Bruger selv surftown og er MEGET tilfreds!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:21

Ja jeg må sige LORT :) Som Jim nævnte mange vil sige.

Hvorfor ikke bruge det samme beløb for et ordenligt webhotel hos Meebox, Zxnet eller Unoeuro?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:22

One.com:

Kære Kira - vi er meget glade for interessen i One.com. Tak til jer andre for de mange positive og kritiske kommentarer. Vi arbejder hele tiden på, at gøre vores løsning til et produkt der vil dække behovet for størstedelen af vores kunder. Vi har nu mere end 900.000 webhoteller, så vi kan desværre ikke på nuværende tidspunkt lave radikale ændringer i vores serverindstillinger, da det vil have meget stor indvirkning på vores ressourcer og påvirke andre kunder. 

Vi tager naturligvis alle kommentarer alvorligt og jeg vil sende både ris og ros videre til vores ansvarlige for teknik, samt udvikling. Du skal være velkommen til at sende mig en e-mail hvis du har andre spørgsmål. 

Med venlig hilsen 

One.com - Tim Holmvard (service@one.com)

Noget der mangler hos ONE er at man kan oprette mere ind 1 database, jeg er ved at brække mig når jeg får afvide jeg ikke kan oprette mere ind en.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:17

Er helt enig med Angrybird her, Unoeuro ville være et meget bedre valg.

Har noget blandet erfaringer med One.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)