Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting hos one.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der nogle af jer, der har erfaring med hosting hos one.com? Jeg vil meget gerne høre lidt om jeres erfaringer, samt hvor meget plads, man skal bruge, til en helt almindelig og meget enkel hjemmeside, og om det er nemt selv at lave en sådan hjemmeside..

Mvh. Kira

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kira Fischer:

Hej alle,

Er der nogle af jer, der har erfaring med hosting hos one.com? Jeg vil meget gerne høre lidt om jeres erfaringer, samt hvor meget plads, man skal bruge, til en helt almindelig og meget enkel hjemmeside, og om det er nemt selv at lave en sådan hjemmeside..

Mvh. Kira

 

Jeg har en site på One.com

Mange vil sige Lort. Men jeg har KUN GODE ! erfaringer med det.

Jeg har en mere eller mindre gratis hosting det første år. (har mere end bare et domæne der inde).
Og umiddelbart er det nemt at lave en site der inde. Hvis der er problemer er deres kunde service FED ++++ ! der er i top klasse. Jeg har aldrig blevet skuffet efter jeg fik et par sites der inde.

Dog er det ikke Joomla. Men Joomla kan også blive dyr. Hvis du lige finder den ekstra feature som du bare skal bruge. OG som der er betaling på.

på One.com. Er der uendeligt med muligheder for at få Gratis features på sitet. og der er INGEN begrændsninger til hvad du kan og hvad du ikke kan der inde.

 

SIDSTE TING ! DU VIL IKKE FORTRYDE DET !


 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med One.com - Dog ikke til Wordpress sider mv. Hvis du påtænker at benytte et CMS, så anbefaler jeg Unoeuro, da de tilbyder større PHP memory. Generelt loader Wordpress sider alt for langsomt hos One.com.


Udover det, så er One.com meget brugervenligt og nemt, du vil hurtigt kunne opsætte en hjemmeside der, ved at bruge en af deres skabeloner.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke personligt erfaringer med hosting hos One.com, så det vil jeg overlade til andre at svare på.

Hvor meget plads du skal bruge, afhænger jo af, hvad dine behov er. One.com tilbyder webhoteller med plads fra 3 GB til 800 GB. Hvis du blot skal have hostet et almindeligt hobbysite, så vil jeg mene at 3 GB er rigeligt. Mindre kunne nok også gøre det, men det afhænger igen af, hvad dine behov er.

Jeg har skrevet en guide, som evt. kan gøre det lettere for dig, at finde det webhotel, du har behov for: Det optimale webhotel. Guiden hjælper dig med at finde ud af, hvilke behov du i virkeligheden har, og kommer ind på en række behov og muligheder - måske også nogle behov og muligheder, du ikke selv har tænkt på.

Om det er let at lave en hjemmeside, afhænger jo af, om du ved hvordan du laver en. Nogle udbydere af webhoteller tilbyder hjemmesideprogrammer, som gør det let at lave en simpel hjemmeside, uden at have kendskab til programmering. One.com inkluderer et hjemmesideprogram i deres webhoteller.

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske lidt dumt.. Men hvad er forskellen på Wordpress og CMS? :)

Jeg skal have en meget enkel, brugervenlig men super flot hjemmeside ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com er ganske glimrende til simple HTML-sider. Og så har det et forrygende overskueligt og nemt brugerpanel. Desuden er der nogle hjemmeside-skabeloner for nystartere.
Alt i alt får man rigelige valuta for pengene.

Men er du blot lidt mere ambitiøs og måske også vil have et CMS (f.eks. Joomla! og Wordpress) vil jeg nok kigge andre steder. F.eks. www.meebox.dk hvor dy forøvrigt kan få et webhotel endnu billigere.

Men simpelt hosting er blevet så latterligt billigt, så man risikerer jo aldrig det helt store ved bare at hoppe ud i tingene og får lidt erfaring...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kira Fischer:

Nu spørger jeg måske lidt dumt.. Men hvad er forskellen på Wordpress og CMS? :)

Jeg skal have en meget enkel, brugervenlig men super flot hjemmeside ;)

Hej, Wordpress er et CMS. Men når du er i tvivl om sådanne begreber er Amino jo vanvittig servicemindede. Bemærk, at der i indlæggende er links på disse ord. Tryk på disse og du finder ofte rigtige gode og overskuelige forklaringer. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Skak Design I/S Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kira.

Jeg har også kun haft gode erfaringer med hosting hos one.com, da jeg startede med at lave hjemmesider. Som der blev nævnt, vil mange nok sige, at det er noget billigt skrammel, men jeg har kun positiv feedback.

Det er dog meget begrænset, hvor meget jeg har benyttet deres integrerede system til design af hjemmesiderne, og du er efter min mening en del begrænset i dette.

Du har dog i stedet også muligheden for at få hjemmesiden lavet andetsteds og derefter uploade den på webhotellet, hvilket også fungerer ganske fint. Har du brug for hjælp til dette, er du meget velkommen til at skrive til mig på skak@skakdesign.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kira

Det lyder som om at du bør overlade opsætningen af hjemmesiden til nogle, som arbejder med det til daglig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kira

Min hjemmeside ligger hos one.com, og jeg er meget tilfreds.

Men det du skal tænke på er at det ikke er verdens hurtigste server de bruger. Så skal man have en masse gøgl og pop, så er det ikke hos dem man skal ligge sin side.

One.com, har nogle rigtig gode skabeloner, til at komme igang med, samt at de har en nem editor, hvor man kan lave en masse ting i. Så for begynder der skal have en statisk side(en side der kun viser frem), så er det udemærket.

Men som sagt så er jeg tilfreds. Men jeg har så heller ikke det store behov. Skal jo kun have en side, fordi at man skal have sådan en som firma. Og efterhånden så er der mange som der finder den.

Hos one.com, er der mere end rigeligt plads til en simpel hjemmeside. Og så kan man bruge resten af pladsen til at gemme mails.
Det med plads er lidt svært at vurderer, for alt efter hvormange billeder, sider osv så, kan man ikke svare direkte på hvormeget en hjemmeside fylder. Og om det er en masse fyld i koderne.....

 

/Kenneth

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)