Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny forside (Webhotel-Tjek)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det ser bedre ud! En ekstra linjes afstand ned til Facebook- og Twitter-knapperne ville også gøre godt, skabe lidt mere luft. Lidt ekstra tekst ville også gøre godt for looket - måske et linjeskift og en lille afsluttende opsamlende bemærkning om, hvordan dit produkt hjælper kunden: gør hans arbejde lettere, sparer tid der kan bruges på mere produktive ting, eller noget lignende.

Mvh. Rikke.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:33

Mikael christiansen:
vis jeg har 5 GB trafik er det mindre end 30GB trafik om måneden så vil mene der burde være den højere trafik med til den prisklasse

Hvis jeg vælger en søgning med "min. 5 GB per måned og maks. 20 kroner per måned", så får jeg Meebox WebBox 1 (og WebBox 2 på side 2) frem. Hvis jeg vælger at søge på maks. 5 GB per måned, så kommer ingen af Meebox' produkter med - da den månedlige trafik på Meebox' webhoteller begynder ved 30 GB (langt over de 5 GB).

Kan du prøve kopiere linket til søgningen ind i tråden her, så jeg kan se, om du evt. sætter andre parametre, der kan gøre dit søgeresultat anderledes?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38

Jesper Nerløe:

Mikael christiansen:
vis jeg har 5 GB trafik er det mindre end 30GB trafik om måneden så vil mene der burde være den højere trafik med til den prisklasse

Hvis jeg vælger en søgning med "min. 5 GB per måned og maks. 20 kroner per måned", så får jeg Meebox WebBox 1 (og WebBox 2 på side 2) frem. Hvis jeg vælger at søge på maks. 5 GB per måned, så kommer ingen af Meebox' produkter med - da den månedlige trafik på Meebox' webhoteller begynder ved 30 GB (langt over de 5 GB).

Kan du prøve kopiere linket til søgningen ind i tråden her, så jeg kan se, om du evt. sætter andre parametre, der kan gøre dit søgeresultat anderledes?

hvorfor siger den nul resultater når jeg søger sådan her ? http://www.webhotel-tjek.dk/soeg.html?pr_md_min=&dsk_min=&trf_min=&pr_md_maks=20.00&dsk_maks=&trf_maks=5&webhost=&type=&tek=

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 12:42

Rikke Thorslund Madsen:
En ekstra linjes afstand ned til Facebook- og Twitter-knapperne ville også gøre godt, skabe lidt mere luft.

Hvordan mener du "en ekstra linjes afstand ned til" - knapperne skulle gerne være øverst? Jeg er ikke helt med, kan du nok høre :o)

Jeg skal have genovervejet teksterne på forsiden, men umiddelbart synes jeg ikke, at der mangler tekst. Der skal gerne være en rimelig balance mellem tekst og grafik, så hvis der på nuværende tidspunkt kommer mere tekst på forsiden (og ikke tilsvarende grafik), så vil den blive domineret af tekst - ligesom den før jeg fjernede banneret var domineret af grafik.

Men jeg vil overveje, om teksterne på forsiden kan forbedres.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 12:52

Mikael christiansen:
hvorfor siger den nul resultater når jeg søger sådan her ? 

Fordi databasen ikke indeholder et webhotel, der har under eller lig med 5 GB trafik per måned. Hvis du vælger at søge efter maksimalt 5 GB trafik, finder du jo ikke noget netop fordi, de 5 GB er lavere end den mindste trafik-værdi i databasen - du søger med andre ord efter noget, der ikke eksisterer i databasen :o)

Hvis du derimod søger på webhoteller med over 5 GB trafik (minimum 5 GB), så vil du p.t. få 14 resultater, hvis du samtidigt sætter maks. prisen til 20 kroner - heriblandt Meebox WebBox 1 og 2.

Tilføjelse:

Jeg kan måske forenkle det sådan her: "maks."-værdierne bruges, når du vil søge på alt under "maks.". "min."-værdierne bruges, når du vil søge på alt over "min.".

Fordelen ved at sætte både min. og maks. er at du kun får vist resultater, der ligger imellem de to værdier - eks. min = 20 og maks = 100.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)