Hej Jesper, Det ser bedre ud! En ekstra linjes afstand ned til Facebook- og Twitter-knapperne ville også gøre godt, skabe lidt mere luft. Lidt ekstra tekst ville også gøre godt for looket - måske et linjeskift og en lille afsluttende opsamlende bemærkning om, hvordan dit produkt hjælper kunden: gør hans arbejde lettere, sparer tid der kan bruges på mere produktive ting, eller noget lignende. Mvh. Rikke. |
Mikael christiansen:vis jeg har 5 GB trafik er det mindre end 30GB trafik om måneden så vil mene der burde være den højere trafik med til den prisklasse
Hvis jeg vælger en søgning med "min. 5 GB per måned og maks. 20 kroner per måned", så får jeg Meebox WebBox 1 (og WebBox 2 på side 2) frem. Hvis jeg vælger at søge på maks. 5 GB per måned, så kommer ingen af Meebox' produkter med - da den månedlige trafik på Meebox' webhoteller begynder ved 30 GB (langt over de 5 GB).
Kan du prøve kopiere linket til søgningen ind i tråden her, så jeg kan se, om du evt. sætter andre parametre, der kan gøre dit søgeresultat anderledes?