Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny forside (Webhotel-Tjek)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Super, at du finder sitet mere brugbart nu. Kan du være lidt mere specifik omkring, hvad der er godt ved søgeformularen - og måske også, om der er noget, som er mindre godt ved den?

Man stirrer sig jo lidt "blind" på det, man selv har udarbejdet - så feedback fra jer, der ser med "andre øjne" er ofte meget brugbart :o)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 10:13

Hej AngryBird.

Prisen på oprettelse fremgår af detaljesiden: Cliche Alfa. Det er svært at få plads til det hele i de "små" rubrikker, hvis overskueligheden skal bevares - derfor henviser jeg til detaljesiden både via et link og knappen "Detaljer". Alle detaljerne vises på detaljesiden for det respektive webhotel eller den virtuelle server.

Har du et forslag til, hvordan det kan blive mere overskueligt - uden at de små rubrikker kommer til at fylde alt for meget? Jeg er lydhør overfor forslag til forbedringer.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:16

Jesper Nerløe:
Har du et forslag til, hvordan det kan blive mere overskueligt - uden at de små rubrikker kommer til at fylde alt for meget? Jeg er lydhør overfor forbedringer.

Nej ikke rigtigt. Jeg tror bare jeg havde valgt at sige den billigeste var den med billigeste donæme + webhotel. Så man ser på samlet pris.

Jeg kan jo også sagents tage 50 øre for et webhotel om måneden også tage 200 kr i oprettelse :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49

Jesper Nerløe:

Hej Mikael.

Super, at du finder sitet mere brugbart nu. Kan du være lidt mere specifik omkring, hvad der er godt ved søgeformularen - og måske også, om der er noget, som er mindre godt ved den?

Man stirrer sig jo lidt "blind" på det, man selv har udarbejdet - så feedback fra jer, der ser med "andre øjne" er ofte meget brugbart :o)

oversigten ligner meget nu edbpriser.dk det er super , lige det man har brug for vis virker perfekt

Dog har lige gennem prøvet igen og igen   synes jeg ikke kan få alle op når  jeg bruger søge Maks.  prisen dukker alle ikke op ved søgning bruger jeg eksempelvis 20 kroner  månedligt og 5 GB trafik månedligt der burde meebox.net dukke op og  måske et par andre altså alle som er indenfor den prisklasse 

Men jeg tror mest det er til pasning i starten før alle koderne er opsat i starten det er nok ikke let at lave sådan en søgefunktion , i alt tror jeg siden bliver super funktionel og brugbar og kan se ideen for øjne af mig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 11:02

AngryBird:
Nej ikke rigtigt. Jeg tror bare jeg havde valgt at sige den billigeste var den med billigeste donæme + webhotel. Så man ser på samlet pris.

Jeg kan jo også sagents tage 50 øre for et webhotel om måneden også tage 200 kr i oprettelse :)

Tak for dine input - det vil jeg tænke over, og se om jeg kan gøre det på en anden måde :o)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 11:12

Mikael christiansen:
Dog har lige gennem prøvet igen og igen   synes jeg ikke kan få alle op når  jeg bruger søge Maks.  prisen dukker alle ikke op ved søgning bruger jeg eksempelvis 20 kroner  månedligt og 5 GB trafik månedligt der burde meebox.net dukke op og  måske et par andre altså alle som er indenfor den prisklasse 

Jeg kan ikke helt genskabe det, du oplever - jeg har lige prøvet.

Når jeg søger udelukkende på Maks. pris pr. måned (1.000,00 Kr.+), så kommer alle de nuværende webhoteller og VPS'er op (91 stk.).

Angående Meebox, der "mangler" i resultaterne: hvis du søger efter et webhotel, der koster maks. 20 kroner per måned og som inkluderer maks. 5 GB trafik pr. måned, så matcher den søgning jo ikke Meebox' produkter, da deres webhotel med den mindste månedlige trafik er Meebox WebBox 1 med 30 GB trafik om måneden :o)

Tilføjelse: hvis du derimod søger på maks. 20 kroner per måned og maks. 50 GB trafik, så kommer Meebox WebBox 1 med.

Men sig endelig til, hvis du oplever fejl ved søgefunktionen - den blev færdig i går, så det er ikke utænkeligt, at der er enkelte børnesygdomme, der kun venter på at blive opdaget.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:56

Billedmaterialet er meget dominerende og lidt overvældende - teksten i den grå nuance forsvinder fra fokus, og siden giver et lidt tungt reklamepræget mere end nysgerrighedspirrende indtryk. Få evt. boksen med "Webhoteller og VPS" rykket nederst.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:56

Billedmaterialet er meget dominerende og lidt overvældende - teksten i den grå nuance forsvinder fra fokus, og siden giver et lidt tungt reklamepræget mere end nysgerrighedspirrende indtryk. Få evt. boksen med "Webhoteller og VPS" rykket nederst.

Mvh. Rikke.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 12:09

Hej Rikke.

Jeg har lige testet, hvordan det så ud, hvis jeg flytter de to bokse med de grønne knapper øverst - det så "forkert" ud.

Nu har jeg fjernet den øverste grafik, men bibeholdt placeringen af forsidens øvrige elementer - har du en kommentar?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15

Jesper Nerløe:

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke helt genskabe det, du oplever - jeg har lige prøvet.

Når jeg søger udelukkende på Maks. pris pr. måned (1.000,00 Kr.+), så kommer alle de nuværende webhoteller og VPS'er op (91 stk.).

Angående Meebox, der "mangler" i resultaterne: hvis du søger efter et webhotel, der koster maks. 20 kroner per måned og som inkluderer maks. 5 GB trafik pr. måned, så matcher den søgning jo ikke Meebox' produkter, da deres webhotel med den mindste månedlige trafik er Meebox WebBox 1 med 30 GB trafik om måneden :o)

Tilføjelse: hvis du derimod søger på maks. 20 kroner per måned og maks. 50 GB trafik, så kommer Meebox WebBox 1 med.

Men sig endelig til, hvis du oplever fejl ved søgefunktionen - den blev færdig i går, så det er ikke utænkeligt, at der er enkelte børnesygdomme, der kun venter på at blive opdaget.

vis jeg har 5 GB trafik er det mindre end 30GB trafik om måneden så vil mene der burde være den højere trafik med til den prisklasse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)