Tak for dit svar.
Jeg må indrømme at jeg var meget skuffet over hvad Udvikling Odense kunne tilbyde.
Damen jeg snakkede med, var som sådan rar nok, men hun havde åbenbart ikke læst min forretningsplan/evnet at forstå den, så jeg blev nødt til at forklare hende den en 3-4 gange, før den fes ind.
Det hun så fortalte, da hun endelig havde forstået hvad jeg snakkede om, var om markedsføring generelt. Jeg skulle finde en målgruppe (surprise!) og tilrettelægge min markedsføring til målgruppen (surprise!!!).
I øjeblikket er jeg på dagpenge og hun sagde så at jeg skulle undersøge om jeg kunne drive virksomhed. Det vidste jeg godt i forvejen.
Til slut snakkede hun lidt om, om jeg vidste hvad planen var fremadrettet. Ja, det havde jeg da tænkt over, og det var bare fint. Hun fik dog lige nævnt at hun mente jeg skulle CVR-registreres (

).
Alt i alt var det en gedigen gang spild af tid og jeg havde håbet på meget mere professionel sparring. Det må jeg så overveje hvor jeg kan få andre steder, for umiddelbart har jeg ikke lyst til at tage derud igen.