Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling Odense/Anden gratis rådgivning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg skal på mandag til møde med en kvinde fra Udvikling Odense omkring min idé/forretningsplan. Jeg har ikke selv prøvet sådan noget før, men ser selvfølgelig frem til noget, forhåbentligt, god sparring.

Jeg har været lidt skeptisk med at kontakte dem, men nu må vi se hvad mødet bringer.

Mit spørgsmål til jer går på om i har prøvet noget lign., hvad i evt. fik ud af det og hvad jeg kan forvente til mødet?

Vh

Mark

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 19:03

Tillader mig at bumpe :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:41

Hej Mark,

Jeg kan næsten fortælle dig hvad de siger.

Du bliver tilbudt at blive en del af netværket derude, evt. tilbudt en mentor (en forretningsmand/kvinde) du kan bruge undervejs. 

Du får mest ud af det hvis du har lavet dit hjemmearbejde og har en masse spørgsmål med. Du kan nok desværre kun regne med generelle svar omkring det at drive virksomhed så konkrete branchespørgsmål får du nok ikke (men man kan jo håbe).

Jeg kender en del til ånden derude og har selv været der og er stadig med i diverse netværk så vil du tale rent ud af posen uformelt er du velkommen til at kontakte mig. Jeg bor i Odense og har haft egen virksomhed og er i gang igen med en ny. 

Skriv på min anonyme email, så skal jeg nok svare fra en mere officiel.

togalounge@gmail.com

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:42

Hov, du har jo været afsted kan jeg se. Håber det gik godt!

Hvis du stadig vil høre mere så skriver du bare :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 18:00

Tak for dit svar.

Jeg må indrømme at jeg var meget skuffet over hvad Udvikling Odense kunne tilbyde.

Damen jeg snakkede med, var som sådan rar nok, men hun havde åbenbart ikke læst min forretningsplan/evnet at forstå den, så jeg blev nødt til at forklare hende den en 3-4 gange, før den fes ind.

Det hun så fortalte, da hun endelig havde forstået hvad jeg snakkede om, var om markedsføring generelt. Jeg skulle finde en målgruppe (surprise!) og tilrettelægge min markedsføring til målgruppen (surprise!!!).

I øjeblikket er jeg på dagpenge og hun sagde så at jeg skulle undersøge om jeg kunne drive virksomhed. Det vidste jeg godt i forvejen.

Til slut snakkede hun lidt om, om jeg vidste hvad planen var fremadrettet. Ja, det havde jeg da tænkt over, og det var bare fint. Hun fik dog lige nævnt at hun mente jeg skulle CVR-registreres (Big SmileBig SmileBig Smile).

Alt i alt var det en gedigen gang spild af tid og jeg havde håbet på meget mere professionel sparring. Det må jeg så overveje hvor jeg kan få andre steder, for umiddelbart har jeg ikke lyst til at tage derud igen.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:00

Mark Bayliss Jespersen:
Alt i alt var det en gedigen gang spild af tid og jeg havde håbet på meget mere professionel sparring. Det må jeg så overveje hvor jeg kan få andre steder, for umiddelbart har jeg ikke lyst til at tage derud igen.

Det er desværre også det jeg oplevede tilbage i 2007 og jeg havde på fornemmelsen det stadig var sådan... 

Jeg er på udkig efter noget jeg kan arbejde med mod en andel hvis det er det rigtige, så skriv hvis du er interesseret i at vi snakker sammen.

Ellers held og lykke med virksomheden :) 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:14

Hej Mark

Såfremt du stadig bokser med din ide og vil indlede en dialog omkring din forretningsplan mv., så send gerne en mail til sm@finansarkitekterne.dk.

Venlig hilsen

Steen Madsen

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 00:30

Hej Steen

Var lige et smut omkring jeres hjemmeside og jeg vil meget gerne have en finansiel mand, til at kigge lidt på mit projekt.

Når forretningsplanen er helt færdig, kunne jeg sagtens finde på at kontakte dig, for at høre hvad du synes om den, hvis det er ok?

Helt generelt består min idé i at sælge uvildig privatøkonomisk rådgivning.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:32

Hej Mark

Send den endelig forbi. Vi beskæftiger os ikke selv med privatøkonomisk rådgivning, så vi er ikke konkurrenter:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:12

Dejligt at høre noget erfaring udvikling Odense...

Bor selv i odense og har tit tænkt på hvor meget hjælp man egentlig kan få...

Virker til de vare beskriver det åbenlyse, og at de ikke har sat sig ind i din forretningsplan virker da ret useriøst.

Anyways...kan være mans elv skulle få et møde og se hvad der sker :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)