Jeg har to af mine største sider hostet hos et firma, som hedder Hostnine.com og det er jeg fuldt ud tilfreds med Den dedicated server jeg har nu har følgende konfiguration:
Pris for herligheden pr. md. $199
Jeg har 24/7 teknisksupport.
Kan jeg få noget tilsvarende til samme pris i DK? |
Dedicated server til samme pris i DK?
|
Selve maskinen kan godt klares for ca. det beløb, men ikke med så meget trafik. Men som Sune siger, er du sikker på du bruger de 1500gb? |
Hej Mikkel og Sune, Tak for jeres svar! Jeg kan godt holde den under 500GB for nu, men det kommer nok til at stige det næste års tid. Hvad med support? Hos mine nuværende får jeg svar pr. mail i løbet af 5 minutter 24/7), de har håndteret flytningen for mig og de installere gerne ekstra ting, så som ioncube, uden beregning |
Assistance med flytning og installation kan du helt sikkert også få, du vil dog formodentlig skulle have en driftspakke med der inkluderer arbejdstid til det eller alternativt betale tidsforbruget for det fra gang til gang. Kigger man realistisk på det, vil jeg ikke mene du kan forvente det inkluderet til 1000 kr. pr. måned hvis det er en seriøs udbyder her hjemme - et par opgaver i måneden, der skal trods alt ikke mange opgaver til i måneden før hele dit abonnement jo er røget i omkostninger til den eller de medarbejdere der skal udføre arbejdet (jo mindre det er et firma der bare har nogle billige teknikere i Ukraine eller lignende som udfører arbejdet). |
Hej Michael_N Det er der to grunde til: 1. For at benytte mig af den lille forskel det vil give SEO mæssigt. 2. Min server IP bliver ved med at melde at der er "Skadeligt indhold på siden" Altså hvis jeg går i mit cPanel men der er ikke nogle advarsler på de to hjemmesider, der ligger på serveren. Hostnine.com siger at det enten kan være fordi den ene af mine sider er lavet i Frontpage, at jeg ikke bruger de nyeste scripts/software eller at der er kommet nogle dårlige filer på serveren. det hænger for mig bare ikke sammen med at det kun er serveren, som har problemet. Læs evt. min gamle tråd her De bedste hilsner Therese E. Olsen |
Du skal have en udbyder som kan supportere hele dit setup ... det kan godt være at det er "din skyld" men derfor skal din udbyder stadig kunne hjælpe dig ... jeg vil anbefale dig at fokusere på at finde en udbyder der er serviceminded og som du kan stole på :) |
Serverhosting.dk har én i5-750-server, der burde være ligeså hurtig eller hurtigere: - Står dog i 1495,- per måned. Hvor meget cpu-kapacitet bruger du nu? Måske en cloud server, hvor du kan skalere op og ned efter behov ville være interessant? Jeg tror dog ikke, du får fully managed med i en dansk løsning i det prisleje. Men har du det hos Hostnine?
|
Det er en server placeret i Tyskland, så det vil nok desværre ikke hjælpe. Jeg ved godt de ikke ligefrem flager med det på deres side så jeg forstår godt hvis man umiddelbart tror den er i Danmark, men det understreger også hvor vigtigt det er at spørge en potentiel udbyder om hvor serverne fysisk er placeret hvis ikke det er oplyst på deres site. |