Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk går efter i CTR værdi. Jeg syntes ikke helt jeg kan få fastlangt hvad jeg skal sigte efter.
Jeg har et par sider som ligger oppe på 70% men er det sindsygt at sigte efter så meget?
Ved godt det måske kan lyde som et mærkeligt spørgsmål nu da jeg har nogle sider der har det hvorfor så ikke sigtet efter mest muligt men ting tager tid så jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvor meget i går efter når i laver adsense sider før i er tilfredse
Fokuser på pengene (indtjeningen) fremfor CTR. Og hvis du gerne vil opbygge nogle gode, brugervenlige sider som har potentiale til at blive større, bør du nok sigte efter en lavere CTR.
Det lyder lidt små perverst hvis du har en CTR på 70 % Ved så høj CTR lyder det som om du fanger brugerne så de ikke kan komme videre andet end de klikker på reklamerne.
Du skal slet ikke gå efter en CTR på 70 % for så får du ikke udbetalt dine penge men lukket din konto.
Tjek det officelle Adsense google forum her er mange tråde om deaktiverede Adsense kontoer ved 35-40 % CTR, som også er en ekstrem høj CTR.
Den side jeg har haft højest CTR var lige over 10 % nu er den røget ned på 8 % Jeg har sider med CTR på 3-4 % hvilket også er ok fordi jeg har mange besøgende. Der er helst sikkert folk her på amino som har nogle snævre niche sider og flottere sider end jeg kan lave som har en CTR på 20 - 30 %
Dejligt at høre for andre der har med dette emne at gør. Da jeg slet ikke kender andre personer indenfor dette område og intet erfaring har at trække på.
Mine sider har eksisteret over et år og jeg giver brugbar information på mine sider og overholder ALLE retningslinjer så ind til videre ser det ud som om det jeg gør er rigtig nok.
At jeg har en værdi på 70% har taget mig lang tid og skyldes vedholdenhed med layout skift, farver osv. mine sider er ikke lavet med udgangspunkt i adsanse dog som en tilførelse til hjemmesiderne og netup også derfor jeg spørg til hvad andre forventer af deres sider.