Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til indeksering: Yahoo - Altavista

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens

Jeg sidder med et større problem med yahoo.com og bing.com indeksering.

Jeg er ejer af et domain. Dette doamin har en masse subdomains yahoo har indekseret mit domain men "nægter" at indeksere mine subdomains så de er synlige i deres søgemaskine. Jeg har prøve at tilføre det manuelt selv om hovede domainet gjorde dette automatisk. subdomainet er over et halv år gammelt så man skulle da mene at du burde være indekseret nu.. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor den ikke vil...

der er ikke installeret robot.txt på hovede eller subdomainet og der er installeret sitemap.xml

er der en der sidder med en ide om hvad det kan være der gør det

skal lige siges jeg har ikke modtaget nogle besked om at de ikke ønsker at indeksere det

domain http://www.information-forum.com - sub: http://www.billige-gamer-computere.information-forum.com

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:54

Som Michael skriver skal der nok en del mere arbejde til, hvis du gerne vil indexeres snarligt af de to søgemaskiner

En anden ting er, at xml sitemaps ikke ligefrem hjælper på indexeringen - i hvert fald i følge flere SEO-eksperter.

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 03:04

hey folkens

oki dårlig information fra min side

mit domain består i over 35 sider og 15 subdomains men grunden til jeg skrev dem var at den jeg skrev er den eneste der ikke er indekseret ud af dem alle det andet link var bare hovede domainet

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)