Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/lån søges straks

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mangler en investor/økonomimand eller lignende for at realisere nogle projekter.
I forbindelse med promovering, færdiggørelse af en bog og ny lancering uddannelse i USA, samt egen videreuddannelse også i USA skal jeg bruge lidt kapital.
Emnet er Hypnose, og jeg er indehaver af Dansk Hypnose Akademi, og har nogle vinkler og muligheder ingen ande kan tilbyde herhjemme, og endda i USA.

Størrelsesordenen er 40 - 50.000,- og jeg har forskellige modeller at arbejde med til afvikling.

1: Udstedelse af “gavekort” til uddannelse i Dansk Hypnose Akademi, til 2 personer til vores nye RAB forløb der bl.a. indeholder vores nye uddannelser.Hvert forløb har en værdi af min. 75000,- så det er min 150.000,- at gavekortet lyder på. Dette kan evt for en virksomhed også veksles om til medarbejderudvikling, konsulentydelser m.m.

2: Andel i fremtidige aktiviteter i Dansk Hypnose Akademi, som et slags partnerskab, med betaling af procentdel af omsætning, til beløbet er tilbagebetalt med renter selvfølgelig.

3: Aftale om alm afvikling af “lånet” over en maks periode, med mulighed for at kunne betale ud før tid.

Det kunne være noget for dig, jeg håber, eller du måske kunne have nogen eller noget i tankerne. Det er bare en mulighed jeg griber 

Dansk Hypnose Akademi
Martin Petersen MHt CMt
Certificeret gennem IACT NGH IHF ISAHT
Fra Odense
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48

Har du en mentor? I så fald, så forhør ham/hende først om han/hun kender nogen der måske kunne være interesserede.

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:55

Har forhørt mig uden held i mit nærmeste netværk, derfor dette opslag :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)