Jeg har en kollega som har en hjemmeside hvor virksomheder kan oploade tilbud og rabatter.
Hun vil gerne have lavet en app, hvor hvis man f.eks står i Aarhus så kan man via den se hvor der gives tilbud, rabatter m.m. og hvor det ligger ift hvor personen står. Disse tilbud/rabatter kommer selvfølgelig fra hendes hjemmeside
Hm ved ikke helt om dette er forståeligt og da jeg ikke har ret meget forstand lige på dette er det lidt svært at forklare.
Men kan det lade sig gøre og hvad vil det koste at lave??
med hensyn til pris så kommer det meget an på hvor mange/hvilke platforme du skal ud på (Apple/Android/Windows phone 7) Det virker for mig bestemt som noget der er overkommeligt prismæssigt.
Vi kan sagtens hjælpe dig og din kollega så skriv endelig på asger(a)smallred.net så kan vi diskutere detaljer.
hvis du kan sende specifikationerne på app'en til bjarke.jepsen@skandisoftware.com kan jeg lave et tilbud til dig.
SkandiSoftware er et nystartet mobil app udviklings firma, vi arbejder med android apps men har kontakter som muliggøre udvikling til alle mobil platformer,
Vores seneste projekt var en app der havde præcis funktionerne du beskriver. Hvis jeg skulle komme med en hurtig gennemgang af app'en vi kan levere vil tilbudene blive vidst på en liste sorteret efter afstand med mulighed for at se dem på et kort og få en rutevejledning til det tilbud brugeren vil have.