Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner(e) søges til webbaseret produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminobrugere

Uden at ville afsløre alt for meget om min ide´, vil jeg prøve at søge en eller flere samarbejdspartenere der kan løse følgende opgaver:

Vurdering af mit koncept - også økonomisk

Udvikling af et computerprogram (med fokus på grafik, billeder og design som kan downloades)

Lave connections mellem mit program og facebook, twitter m.m.

Salg af reklamer til større og mindre virksomheder

Markedsføring og forretningsplan

Evt. patentering af konceptet

Jo flere opgaver du/i kan lave samlet des bedre.

Kotr fortalt, så vil jeg udvikle et program / hjemmeside som skal kunne linkes til facebook og andre sociale medier. Der skal herefter sælges reklameplads til forskellige virksomheder. Er der mon nogen, med erfaring i denne branche som kan hjælpe mig med at vurdere mit koncept og de økonomiske muligheder? Og hvordan sikre jeg mig, at de ikke løber med idéen selv?

Glæder mig til at høre fra jer - send gerne en e-mail til stinne24@hotmail.com

Tonya

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:50

Hvad vil du selv bidrage med? Kun idéen eller vil du også lave arbejde, tage lån i banken og huset osv. osv.? Der er stor forskel. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Det kræver meget at få folk til at downloade et program anno 2011. Folk er tit nervøse for det. Så der skal være en meget god value proposition, før det vil tiltrække brugere.

Angående annoncesalg så er det også op ad bakke. Der er masser af medier med tomme annonceringspladser og priserne er helt i bund.

Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 07:33
Hej Andreas. Jeg vil selv smide penge i det hvis min ide vurderes til at blive god. Det er et program som jeg tror vil kunne skaffe ca. Hundredtusinde brugere verden over hvis det laves og markeds øres korrekt.
Fra Mårslet
Tilmeldt 27. Oct 10
Fra  Vision Me ApS Skrevet kl. 07:36
Hej Kasper. Anno geringen bliver ikke banner annoncering ligesom på de fleste hjemmesider men bliver simpelthen en integreret del af hjemmesiden / programmet og henvender sig primært til større brands verden over.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)