Kære aminobrugere Uden at ville afsløre alt for meget om min ide´, vil jeg prøve at søge en eller flere samarbejdspartenere der kan løse følgende opgaver: Vurdering af mit koncept - også økonomisk Udvikling af et computerprogram (med fokus på grafik, billeder og design som kan downloades) Lave connections mellem mit program og facebook, twitter m.m. Salg af reklamer til større og mindre virksomheder Markedsføring og forretningsplan Evt. patentering af konceptet Jo flere opgaver du/i kan lave samlet des bedre. Kotr fortalt, så vil jeg udvikle et program / hjemmeside som skal kunne linkes til facebook og andre sociale medier. Der skal herefter sælges reklameplads til forskellige virksomheder. Er der mon nogen, med erfaring i denne branche som kan hjælpe mig med at vurdere mit koncept og de økonomiske muligheder? Og hvordan sikre jeg mig, at de ikke løber med idéen selv? Glæder mig til at høre fra jer - send gerne en e-mail til stinne24@hotmail.com Tonya
|
Hvad vil du selv bidrage med? Kun idéen eller vil du også lave arbejde, tage lån i banken og huset osv. osv.? Der er stor forskel.