Vi er helt nyt kampagnesite der går i luften d. 1. november, hvor vi hver dag sender et tilbud ud til alle vores tilmeldte brugere, hvor kravet til tilbudet er at det mindst skal være på 30%.
I modsætning til Downtown.dk og dagenbedste.dk er vores kampagnesite kun tilegnet webshops og ikke fysiske butikker.
Mange vil gerne prøve denne markedsføring, men først når de har set det fungere. Derfor har vi besluttet at tilbyde alle der vil have et tilbud ud i november at få det helt gratis, uanset antal klik som vi generer via mail, facebook og hjemmeside.
Så skynd dig at tilmelde dig, da vi kun har plads til et tilbud hver dag.
Vi er helt nyt kampagnesite der går i luften d. 1. november, hvor vi hver dag sender et tilbud ud til alle vores tilmeldte brugere, hvor kravet til tilbudet er at det mindst skal være på 30%.
I modsætning til Downtown.dk og dagenbedste.dk er vores kampagnesite kun tilegnet webshops og ikke fysiske butikker.
Mange vil gerne prøve denne markedsføring, men først når de har set det fungere. Derfor har vi besluttet at tilbyde alle der vil have et tilbud ud i november at få det helt gratis, uanset antal klik som vi generer via mail, facebook og hjemmeside.
Så skynd dig at tilmelde dig, da vi kun har plads til et tilbud hver dag.
Du tilmelder dig på www.wauww.dk/business. Oplys blot at du er bruger på amino.dk når vi kontakter dig.
Med venlig hilsen Lasse Bøegh-Petersen
Hej
Jeg har fået en salgsmail fra jer, uden at jeg udtrykt interesse i jeres produkt overhovedet (vidste ikke I fandtes) - og jeg har efterfølgende fået endnu en mail fra jer, hvor I igen gør opmærksom på jeres ydelse og minder mig om jeres første mail. Det er fair nok, at I vil have kunder, men hvis alle begyndte at skrive om deres produkter eller ydelser til alle andre her på Amino, så blev det da hurtigt et træls sted at have sin e-mail registreret.
Mig bekendt er det spam? Hvis jeg har ret i min antagelse, og I har skrevet ud på samme måde til mange (f.eks. til reklamebeskyttede virksomheder som min egen), så kan I nemt risikere en kæmpebøde for udsendelse af ulovlige spam mails.
Jeg anmelder jer ikke eller noget, men I bør nok undersøge reglerne, før I kontakter flere uopfordret.
hmmm ... det er mange der gerne vil ind på "groupon markedet" og det danske er allerede ved at være lidt crowded.
Lidt seriøs feedback:
Selv om jeg har en webshop er jeg ikke fristet - wauww.dk opfylder ikke basale krav til en seriøs side, som info om hvem der står bag, kontaktinfo, senr.
Samlet set giver den indtryk af at være et "lidt for hurtig i luften website" - kan næppe have taget mange timer...
Der er en grund til at man ser få webshops tilbud i diverse "groupon sites" - dækningsbidraget er ofte for lav til at kunne give de store rabatter som folk forventer+gebyr til kampagnesite. Restauranter får lidt ekstra ind på drikkevarer og dem der leverer en serviceydelse får ofte ekstra omsætning hvor de ellers ville være ledige .... så webshops er absolut op af bakke tror jeg.