Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SRP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Razz Light Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er :)

Jeg går på 3. år på handelsgymnasiet. Vi skal i den anledning skrive SRP (studieretningprojekt) :)

Jeg har valgt at skrive i fagene Afsætning og International økonomi. Jeg vil gerne skrive om en virksomhed eller et produkt, som jeg kan tage udgangspunkt i og så undersøge mulighederne for eksport :)

Derfor vil jeg gerne høre jer, om I kender et produkt eller en virksomhed som er oplagt til dette formål?! Det behøver ikke være en stor kendt firma, men det skal gerne være et firma som er muligt at finde informationer om enten på nettet eller på anden vis. Det kan være et produkt som allerede eksporteres i Europa, hvor jeg kunne undersøge mulighederne for eksport til Asien, Australien, Amerika o.s.v :)

Nogen af jer der har nogle gode råd, eller måske endda erfaringer som jeg kan bruge ? :)

Takker på forhånd for jeres tid og evt. gode råd ;)

/Rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 23:09

Hej Rasmus. 

Mulighederne er mange. Ta' evt nogle du har arbejdet med i erhvervscase. 

Overvej eventuelt CULT's eksport på det Amerikanske marked! Kunne du få en spændende opgave ud af! Ved tilmed, at CULT er meget samarbejdsvillige. Kan du nemt skrive 20-25 sider om! 

Vh,

Tobias 

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Razz Light Skrevet kl. 22:54

interessant idé Tobias :)

Vil jeg lige prøve at arbejde lidt med ;)

/Rasmus

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:15

Da jeg gik på handelsskolen, skrev jeg SRP om Wallmarts muligheder for indryk på det danske marked.. fik 10, og der er mange gode informationer at finde..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)