Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NewBizz - skaffe nye kunder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke forslag har I til at skaffe nye kunder indenfor konsulentydelser?

Den typiske metode er jo Canvas – ring til pontetielle kunder og book et møde. Firmaerne bliver kontaktet af rigtige mange telefonsælgere og er derfor mange gange kort for hovedet.

Er der nogen som har andre ideer?

Har prøvet noget andet, som I har gode erfaringer med?

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:20

Jeg har haft gode erfarnger med at have 1-2 gode kunder, som jeg har givet en helt ekstraordinær god service. De har så anbefalet mig til andre. Den metode slår alt andet efter min mening.

Mvh. Aleksander

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:34

Word of mouth er altid god marketing - sørg for at få givet nogle visitkort ud til bekendte og kunder, som kunne komme i kontakt med andre med behov for konsulentydelser.

Mvh. Rikke.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:08

Flyers? Visitkort, som en anden nævner. Plakater?

Ja og så er der jo markedsføringinternettet, hvilket jo er en videnskab for sig selv (selvom denne kategori ikke omhandler internet-salg).

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04

Hej BB

Hvor befinder du dig i landet og hvilke ydelser tilbyder du/i? Jeg påtænker at lave noget erfa på konsulentsiden i området Østjylland, idet vi jo alle har lignende udfordringer. Blandet andet håndtering af nuværende kunder, samtidigt med at finde nye. Har forsøgt at sende sig en PM, men tror ikke det dutter...

Hilsen Daniel 

Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 10:38

Jeg befinder mig lidt syd for København og tilbyde optimeringsyderlser inden for operation delen i virksomheder, herunder krisestyring og Lean.

I har nogle rigtige gode input. God kundeservice, som spreder sig som ringe i vandet, er super godt, men det kan også tage en del tid før man får feedback på dette. 

Et godt netværk er også at foretrække og jeg bruger det også, men igen kan reaktionstiden være lang og tidskrævende.

Hvad er jeres erfaring med canvas(telefonsalg)?

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 10:58

konsulenten BB:

Hvad er jeres erfaring med canvas(telefonsalg)?

Jeg ejer et marketings firma. Der lige netop laver Canvas Telefon salg.

Jeg kan sige at det virker. Men der skal ringes en del rundt ja.

Der hvor det staller for firmaer som dit eget vil jeg tro. (nu har jeg jo ikke haft tid til at se på det).
Det er at man generelt kun vil give sin ydelse inde for et lille område af Dk. (ved ikke om det er samme tilfælde med dig).

Jeg har lige kørt en kampagne for Microsoft. (Jo det er sandt, til trods for min Hjemmeside der ikke sparker Numse).
Og der har vi i mit firma vendt paletten, og set hvordan vi kan lave det fra Kold kanvas til Varm, Inden at vi ringede ud til kunderne.

Det har virket. Og når vi ringer til kunderne. Så er der en interesse da de har haft tid til at kigge på produktet.
Dvs. en marketing kampagne, eller folk der har styr på hvad de siger inde for Marketing. Er Ultimativ vigtigt for at jeres budskab komme der ud hvor det nu skal placeres. PLUS ! at man skal passe på ikke at bare springe ud og skyde med sprede hagl. Et firma kommer i nå og næ. Mod hvis man skyder mere mål rettet. får man også et bedre resultat.

Jeg er villig til at kigge nærmere på jeres Firma. og kan også komme med lidt ideer. Og der efter kan vi tage om i er interesseret i en mere dybegående samarbejde.

Mvh. Jim A

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:01

konsulenten BB:

Hvilke forslag har I til at skaffe nye kunder indenfor konsulentydelser?

Hej BB!

Du har allerede fået gode tilbud ser jeg. Jeg kommer lige i tanke om en ide jeg fik fortalt. Det var at lægge en ting i kuverten med salgsbrevet. Helst noget som fylder så "drukner" brevet ikke så let på skrivebordet eller forsvinder i receptionen.

Teksten kunne så tage udgangspunkt i tingen. F.eks. hvis tingen er en pensel. "Det gælder om at have de rette redskaber, jeg kan tilbyde osv."

Eller en pakke plaster: "Nogle behov kommer pludselig, lad det ikke komme bag på jer, derfor kan jeg osv."

Jeg håber du forstår poienten. Kun fantasien sætter grænser.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Sorø

Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 08:23

Hej,

Tak for de mange gode ideer, som jeg vil arbejde videre med.

der er mange veje at følge når man skal skaffe nye kunder

MVH Brian Bodal

Fra Skælskør
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Restlager24.dk Skrevet kl. 14:00

Hej. Hvis du mangler flere idéer til at booke møder hurtigere, så skriv til mig på kha@redk.dk eller ring til mig på 5157 3080.

Jeg er leder af en TM virksomhed i Slagelse.

Klaus Hansen

Registration Denmark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)