Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til Styrkeblog.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg har mest for egen skyld lavet siden styrkeblog.dk, som en side hvor jeg kan ligge alle de gode ting jeg samler op på nettet omkring træning.

Men nu har jeg så tænkt på at prøve og få lidt mere trafik på siden. Så vil gerne høre jer, hvad i syntes jeg skulle lave om, eller gøre bedre.

Siden er baseret på en simpel wordpress opsætning, så det er dejligt nemt at opdatere og holde ved lige.

Tanken var lidt, at der er så mange sider omkring fitness, så jeg syntes der manglede en dejlig simpel side med nogle facts omkring vægttræning, både for almindelige dødelige, og så de lidt mere seriøse.

Mvh Kim

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 16:06

Hej Kim....

Flot side umiddelbart... Men når du skriver, noget som du vil anbefale bl.a. omkring træningsprogrammerne - hvilke forudsætninger har du for det? Tænker bare, at jeg måske hellere ville have gode råd fra en der har noget erfaring, end en der har downloaded tilfældige programmer på internettet....

Generelt syntes jeg, at der på de danske sites mangler noget omkring stærksmandstræning. Måske du skal overveje nogle vægtløftningsprogrammer, da det er anvendt snart i alle idrætsgrene til optimering af hastighed og funktionel styrke..

Ovenstående blot nogle hurtige overvejelser...

Liza :0)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 18:45

Tak for svar LizaP.

Jeg har selv trænet i 5 år, og har prøvet de fleste produkter og træningsprogrammer af. Men det giver mig da ihvertfald en ide til lige at skrive en profil om mig selv. Så ved folk også bedre at jeg ikke bare copy+paster fra andre steder på nettet. Men måske også selv har lidt erfaring.

Men angående programmer, er det også meningen at der skal komme flere til, og også lidt mere detaljeret. Indtil videre har jeg de mest normale under http://styrkeblog.dk/?page_id=28  

Men da det er på hobbyplan, bliver der løbende opdateringer, når jeg falder over noget interessant. Så håber at det vokser sig til en større side med lidt mere værdi for brugerne med tiden. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19

Tekste farven

Mere farver i banner gerne lidt kort intro billedet i farver af en der træner i bannet i den trænings form du ligger fokus mod derved ved vi som bruger hurtigere hvilken styrketrænings form du har fokus som bruger er det virkeligt dejligt se der gik kun  2 sekunder at se dette omhandler  siden om denne her styrketrænings form.

Reklamer

Reklamer på siden få nogle der omhandler dit fitness , styrketræning , lige nu kunne jeg se det var smykke reklamer det er ikke ret sigende omkring dit produkt.

Tekst og viden på bloggen

ideer til mere indhold 

Få trænings videoer på siden med tips i.

Billeder der viser træning.

Grafik der forklare dine trænings former.

Mere tekst og viden omkring træning og ideer.

Skriv en trænings dagbog på siden om dig selv og din egen træning.

En grundig siden om dig kunne jeg ikke finde , det kunne være dejligt med grundig viden om hvem er denne her super blogger .

Overskrifter 

Huske brug alle sider h1 og under titler h2 h3 h4 det gør siden mere overskuelig og søgevenlige

Interne links struktur

Ved at videre formidle en masse viden kan du hver gang et af dine ord  nævens linke til den side dette emme ord omhandler altså ord som alle ikke forstår lige eller som er et kerne ord  restitution efter træning kan sagtens udvides med længere forklaring husk start sådanne sider med h1 omkring dette kerne ord flere ord kunne udmærket bedre forklares derved bliver det ordbog med viden omkring stryktræning som alle vil elske at linke til fordi din siden videre formidler så meget viden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 08:45

Mikael christiansen:
Mere farver i banner gerne lidt kort intro billedet i farver af en der træner i bannet i den trænings form du ligger fokus mod derved ved vi som bruger hurtigere hvilken styrketrænings form du har fokus som bruger er det virkeligt dejligt se der gik kun  2 sekunder at se dette omhandler  siden om denne her styrketrænings form.

Tak for dit feedback Mikael. Man bliver selv nemt lidt blind på disse punkter, da man jo selv ved hvad det skal handle om. Så det er dejligt at få nogle friske øjne på siden. Og tror at du har ret i at jeg skal have smidt et billede på enten i banneren, eller i baggrunden på en måde.

Mikael christiansen:

ideer til mere indhold 

Få trænings videoer på siden med tips i.

Billeder der viser træning.

Grafik der forklare dine trænings former.

Mere tekst og viden omkring træning og ideer.

Skriv en trænings dagbog på siden om dig selv og din egen træning.

En grundig siden om dig kunne jeg ikke finde , det kunne være dejligt med grundig viden om hvem er denne her super blogger

God ide til indhold. Og er også helt klart nogle ting som ville kunne være med til at skabe gengangere i besøg. Så regner med at jeg opretter en "profil" side, og en slags trænings-status del. Og så eventuelt nogle hjemmelavede videoer på et tidspunkt.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:12
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 09:30

Hi Phillip.

Thanks for the feedback. I see where you are going about the Logo, and i will get that fixed. Also remove the comment area from the contact-page.

The personal part is under "Mit program", where i have updates about my workout and progress. And i try to give my personal opinion generally in topics.

And last, yes, i forgot the newsletter. Will come up later :-)

Thanks for taking time to video-comment.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:35
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:49

Forsiden er lidt kedelig.

Der er for meget luft imellem din tekst, det kan se meget pænere ud, lav ordentlige afsnit m.m.

Adsense annoncer er måske lidt for "vilde" i forhold til det dystre/mørke look du har valgt.

Få gang i noget affiliate business ved siden af dit Google adsense, så kan du ramme din målgruppe meget nemmere mht. banner reklamer, og ja det kan jeg/vi godt hjælpe dig med hvis du ønsker det. Skriv endelig en PM :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)