Hej kære Aminoer. Jeg har mest for egen skyld lavet siden styrkeblog.dk, som en side hvor jeg kan ligge alle de gode ting jeg samler op på nettet omkring træning. Men nu har jeg så tænkt på at prøve og få lidt mere trafik på siden. Så vil gerne høre jer, hvad i syntes jeg skulle lave om, eller gøre bedre. Siden er baseret på en simpel wordpress opsætning, så det er dejligt nemt at opdatere og holde ved lige. Tanken var lidt, at der er så mange sider omkring fitness, så jeg syntes der manglede en dejlig simpel side med nogle facts omkring vægttræning, både for almindelige dødelige, og så de lidt mere seriøse. Mvh Kim
|
Hej Kim....
Flot side umiddelbart... Men når du skriver, noget som du vil anbefale bl.a. omkring træningsprogrammerne - hvilke forudsætninger har du for det? Tænker bare, at jeg måske hellere ville have gode råd fra en der har noget erfaring, end en der har downloaded tilfældige programmer på internettet....
Generelt syntes jeg, at der på de danske sites mangler noget omkring stærksmandstræning. Måske du skal overveje nogle vægtløftningsprogrammer, da det er anvendt snart i alle idrætsgrene til optimering af hastighed og funktionel styrke..
Ovenstående blot nogle hurtige overvejelser...
Liza :0)