Excel-haj til simpel opgave
Tilmeldt 28. May 10
Hejsa aminoer. Jeg søger en som kan hjælpe mig med noget som jeg vil mene, burde være en simpel "formel" for en excel-haj.
Det jeg søger er en formel til noget IF - lig sammen halløj. Jeg sender screenshot, og adgang til dokumentet hvis du kan have interesse i at fikse det.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Hejsa,
Du kan jo også bare stille spørgsmålet her. Det virker lige lovlig besværligt på den anden måde hvis du forventer folk skal gøre det gratis. :)
Svar
Tilmeldt 28. May 10
Det er ikke det nemmeste at forklare. Og der er en som har henvendt sig til mig i PM med en gmail, derefter tog det 1 minut inden personen var igennem og klar til at rette i dokumentet. Besværligt er det ikke. Dog kunne personen ikke lave opgaven, så derfor er jeg stadig på udkig efter en.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-10-2011 kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
Du kan bare sende det på info@start-regnskab.dk så kan jeg give dit et kald senere i aften og vi kan i fællesskab rette det til. U/B selvfølgelig.
Haydar
Svar
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Anders Hansen
Skrevet
25-10-2011 kl. 17:13
Svar
Vil også godt give dig en hånd, hvis du ikke skulle have løst det endnu. Skriv en PB eller en mail til Anders@CoverMe.dk
Svar
Tilmeldt 28. May 10
Hejsa, tak for jeres svar :) Hvis i eventuelt har en gammel g-mail som I kan bruge ville det være en fordel. Der er jo den fantastiske funktion "del"
Svar
Tilmeldt 26. Oct 11
Fflowergirl
Skrevet
26-10-2011 kl. 04:40
Svar
Hej Du kan skrive til min gmail helle.grosser@gmail.com Så skal jeg nok hjælpe dig. Mvh helle
Svar