Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan fremstille nydesignet spil?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har sammen med tre andre piger redesignet et spil. Vi skal vise vores produkt på fredag, og skal gerne finde nogle som kan producere spillet hvis vi skulle gå hen og vinde konkurrencen. 

Altså spillet skal ikke produceres til på fredag, men vi skal bare vide hvor det evt kunne være muligt?

Spillet er lavet af hårdt pap betrukket med uld-stof. Omslaget omkring kassen fungere som spilleplade. 

Kassen indeholder:

2 terninger

4 whiteboard tusher

1 timeglas

30 træbrikker

3 forskellige slags spillekort

Under kassen er der en lomme med manual og 8 evalueringskort.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:02

Hejsa

Jeg står for websitet papskubber.dk som er et af danmarks største sites om brætspil. Vi har et brætspils designforum for netop at supporte danske designere som vil dele erfaringer med hinanden og lære af andres gode og dårlige oplevelser.

Emnerne er alt fra feedback fra andre udviklere over til systematisk spil-test, grafiske ressourcer og hvordan får man en container med prototypespil hjem fra Kina :-)

Det er jo et lidt snævert felt - så jeg vil ikke have det skal lyde som om det er et gennemgribende oplsagsværk med svar på alt, men vi har samlet (og samler fortsat) entusiaster som har været netop sådan noget igennem.

Du skal være velkommen på papskubber.dk/forum

Mvh. Bo Jørgensen
Redaktør for papskubber.dk

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 04:43

Hej Nyskaber

Selv hvis i ikke vinder konkurrencen er jeg sikker på at spillet kunne blive et hit, især fordi det er lidt specielt i forhold til andre brætspil og det vil derfor se interessant ud på en hylde i butikkerne. Hvis i får brug for hjælp til produktion vil jeg meget gerne hjælpe jer igang. Vi producerer i forvejen flere af de store kendte brætspil til det danske og europæiske marked.

I skal være meget velkomne til at kontakte mig hvis det bliver aktuelt.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:37

Hej Lars.

Det er vi virkelig glade for at høre. Er det sådan at vi kan få kontakt oplysninger på dig? Så vi kan kontakte dig, hvis vi skulle gå hen og vinde.

Til vores messe imorgen, vil vores lærere gerne have et overslag på prisen, hvis spillet skulle produceres. Det er vel ikke sådan at du kan komme med nogle ca. priser, så vi har noget at forholde os til, og noget at fremlægge for dem? Det vil vi i hvert fald blive rigtig glade for! 

Håber at høre fra dig snarest. 

Venligst 

Silke

silke_bonde@hotmail.com

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 11:20

Hvor er det super! Har skrevet dig en mail, Silke, om noget helt andet.

Held og lykke med på fredag :)

Lykke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)