Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords-er det godt med mange søgeord?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer jeg har haft brugt adwords i en måneds tid uden resultater. Jeg har lidt over 140 søgeord, er det for meget?

Jeg bruger ca. 25,00,- om DAGEN!

Mvh

Frederik Børgesen

CoverFred

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Det lyder umiddelbart til, at din konto kunne bruge lidt optimering. En god start er at lave annoncegrupper der er så specifikke som muligt. Hvis du solgte BMW'er, så kunne det være:

BMW 325i

BMW 325TDi

osv.

Når du gør dine annoncegrupper så specifikke som muligt, så giver du dig selv muligheden for at lægge meget relevante søgeord ind i dine annoncegrupper, blive ramt på dem på Google, og dermed ramme dine brugere meget mere, da du ved en del mere om, hvad de har søgt på.

Angående dine keywords, så har du nok fundet ud af at brede søgninger giver mange visninger, sætningssøgninger giver færre og eksakte giver mindst. Man vil helst ikke undvære nogen af dem, fordi de alle sammen giver værdifuld info.

Derfor kan du med fordel tilføje alle dine keywords tre gange, en for hver matchtype, altså bred, sætning og eksakt. Herefter kan du sætte klikprisen på dine eksakte til x, klikprisen på dine sætningskeywords til x/2 og prisen på dine brede til x/4.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig eller en anden Google AdWords-ekspert herinde, så kan vi nok finde ud af at hjælpe dig lidt frem ad ;-)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik.

Som udgangspunkt er 140 søgeord alt for lidt, og dog - for dit sortiment er så ekstremt smalt, at du skal være ualmindelig dygtig/heldig, hvis du skal have et samlet overskud på din AdWords annoncering, nærmest uanset hvad du gør.

Sandsynligheden er minimal for at en person, der eksempelvis søger efter "iPhone cover" rent faktisk finder et som vedkommende kan lide blandt dine meget få varianter.

Eftersom du betaler et fast beløb pr. klik, så er du nødt til at være meget fokuseret i dit valg af søgeord og eksempelvis droppe "iPhone cover" og kun bruge "Safari iPhone cover" som søgeord.

Læs evt. Andreas Lolks "AdWords profit" bog eller hent et par hurtige tips her - http://www.onlineeffekt.dk/adwords-begynderfejl 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:07

Og så kunne det være, at du kunne optimere din landingpage en smule...hvis det altså er den du linker til i dit indlæg.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)