Hej aminoer jeg har haft brugt adwords i en måneds tid uden resultater. Jeg har lidt over 140 søgeord, er det for meget? Jeg bruger ca. 25,00,- om DAGEN! Mvh Frederik Børgesen |
Hej Frederik
Det lyder umiddelbart til, at din konto kunne bruge lidt optimering. En god start er at lave annoncegrupper der er så specifikke som muligt. Hvis du solgte BMW'er, så kunne det være:
BMW 325i
BMW 325TDi
osv.
Når du gør dine annoncegrupper så specifikke som muligt, så giver du dig selv muligheden for at lægge meget relevante søgeord ind i dine annoncegrupper, blive ramt på dem på Google, og dermed ramme dine brugere meget mere, da du ved en del mere om, hvad de har søgt på.
Angående dine keywords, så har du nok fundet ud af at brede søgninger giver mange visninger, sætningssøgninger giver færre og eksakte giver mindst. Man vil helst ikke undvære nogen af dem, fordi de alle sammen giver værdifuld info.
Derfor kan du med fordel tilføje alle dine keywords tre gange, en for hver matchtype, altså bred, sætning og eksakt. Herefter kan du sætte klikprisen på dine eksakte til x, klikprisen på dine sætningskeywords til x/2 og prisen på dine brede til x/4.
Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig eller en anden Google AdWords-ekspert herinde, så kan vi nok finde ud af at hjælpe dig lidt frem ad ;-)