Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/direktør til socialmedie virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal starte et nyt selskab op som skal arbejde med sociale media, jeg har i den forbindelse lave en aftale med et af de mest anerkendte selskaber inden for branchen om at kunne starte op med at bruge deres navn og salgsmatriale, samt deres produktion ressourcer, selskabet bliver dog helt selvstændig med eget ApS mv. Selskabet kommer til at henvende sig til en bestem brance, hvor der er meget behov for at vise sig på facebook, twitter mv, men hvor brancen ikke er rigtig er kommet i gang endnu, så der vil være et meget stort vækst potential.

Det jeg søger er en partner som kan starte virksomheden op, da jeg ikke har mulighed for at træde ind fra starten af. Jeg skal nok stå for oprettelse af ApS samt indskudskapital hertil. Her ud over har jeg netværket til branchen, så det vil ikke kræve det store benarbejde for at komme i gang.

Det jeg søger er en person som har et godt kendskab til salg samt god forståelse for hvordan de social medier fungere, og som kan arbejde selvstændig.

Ser frem til at hører fra en som kunne være interesseret i dette.

Mvh
Claus

 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Dette er muligvis noget jeg kan være med til at løfte, du skal være velkommen til at sende mig en e-mail daniel@popchart.dk 

Dbh Daniel. 

Med Venlig Hilsen - Daniel, SeoPro.dk

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus!

Kan vist kun sige som Daniel.

Du er meget velkommen til at sende mig materiale på jakobsarsgaard@live.dk.

Vh/Br,

Jakob Sarsgaard.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Skak Design I/S Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Hvilke krav har du til din nye partner?

Kan du være mere specifik omkring, hvad arbejdet/ideen går ud på i den nye virksomhed ?

Mvh Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)