Det holder da for ex. 1: microsoft - på et tidspunkt løb updateringer til windows 95 - 98 og Millenium vel ud - og så røg man i alvorlig risiko hvis ikke man købte en ny windows version - stakkels den der stadigt kører windows 95. Jeg tror den holder fuldt ud med pris for update. Det handler vist om tid - det man har købt og tiden man har kunnet bruge det skal stå i fornuftigt forhold, ellers KAN forbrugerrådet blande sig.
Ex 2: TDC solgte mig for 20 år siden hybridnet - hvor mange andre i kvarteret bare lejede. For nogle år siden satte de prisen ens for brugen af kabel tv/hybridnet ens for ejere og lejere. Jeg brokkede mig til forbrugerombudsmanden, men han konkluderede, at jeg havde fået value for money i den prisnedsættelse jeg havde haft under årene, og firmaet var berettiget at agere som de gjorde for at tilpasse sig nutiden. Bad luck
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
den version 2 er anskaffet til de styresystemer som var gældende på det tidspkt 95 98 ME XP og så skal man da bare holde liv i en xp og have et stykke hardware som modsvarer det så kan der køres version 2.9.8 som seneste hedder til evig tid; til evig tid som der synges i julesalmen.
men til dig vil jeg da sige, at nu er du jo advaret om at det du gør er IKKE rettidig omhu - så når du står med et smadret kundekartotek . så er det under fuld viden at du handler. Det kunne også være din momskode, der var gået i frys så du hverkan komme frem eller tilbage. Du kan ikke rette moms-% igen til 25% - og der beregnes ikke moms på kontiene.
Det som var stilbruddet i vista og senere 7´eren var princippet om programmet ...exe filen skulle installeres i een mappen mens afledte data som de oprettede regnskaber placeret i nr.´ede mapper skulle placeres i et andet mappe område. At Microsoft får en sådan lyst - forpligter da ikke alle andre spillere til at følge med og indrette alt efter Bill Gates forgodtbefindende bagudrettet. At Sten Hjelmstrand gjorde det fremadrettet med udsendelsen af version 3 var da kun naturligt.
det ville jo svare til at microsofts Office 97 (var der ikke een der hed det) at den skulle gratis opdateres til at holde mål nutidens nyeste windows program . Det tror jeg faktisk ikke det kan om nogen ligger med en 97 - så de jo prøve det på en win7.
Cookie Du kan ikke sammenholde et computerprogram og en tv-ydelse.
Cookie & ivaerksaet Microsoft kan gøre som de gør, fordi det står i betingelserne for brug af produktet at support udløber x dage efter nummer 2 nyere version udkommer. Har man ikke noteret det, så er man pisket (med en spade) til at yde support og fejlretning indtil jorden går under.
For det første er der kun kommet én ny version af Summasummarum, og for det andet kan jeg ikke se noget i mine betingelser der skal kræve en ny licens.
Desuden så patcher Microsoft faktisk deres software, hvis det stopper med at virke. Som regel også efter, eller i forbindelse med, EOL!
Summaummarum er et godt program. Men jeg har ikke råd til at patche det lige nu. Men jeg skal nok finde en mandag formiddag og ringe til en advokat, jeg kender, som er inde i de her ting ;)
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
I øvrigt, ivaerksaet, det du skriver om mht hvor programmet lægger mapperne, kan man formentlig ændre. Det er i hvert fald lykkedes for mig med et antal programmer.
Men HVIS summasummarum har (relativt set) hard-coded stien til data, så ER det faktisk programmering i strid med Windows' anbefalede programmeringsmetoder (som for brugerdata er meget relativt ift lokationer), og så tror jeg faktisk sagtens man kan kræve det rettet. Det er jo noget programmører ved.
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Du kan sagtens selv vælge hvor programdata og hvor regnskabsdata ligger - i hver sin mappe - det er der skam funktion til. Den nye version har den store fordel, at den automatisk sikkerhedskopierer når man lukker ned, og med mindre man sletter disse hele tiden, kan man derved komme tilbage til i princippet hver dag - de er tydeligt mærket med dato og tid. Du kan også vælge at de f.eks skal ligge på en dropbox - og du kan ha egne mapper til systemsikkerhedskopier som har dine formularer og indstillinger- moms koder osv., med
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER