Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på Slipsefyr.dk - og få selv en smule rabat på dit køb!

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Hej Aminoer,

Jeg lancerede for et par uger siden min nye webshop ved navn Slipsefyr.dk, og på denne webshop sælger jeg slips og butterflies i alverdens farver.

Indtil videre synes jeg faktisk, at webshoppen har fået en ganske fin modtagelse af kunderne, men jeg vil dog alligevel meget gerne have lidt feedback fra jer, da en webshop jo selvfølgelig altid har mulighed for at udvikle sig yderligere.

Så kære Aminoer, hvad synes I om Slipsefyr.dk?

Jeg vil lige tilføje, at mine produktfotos kun er midlertidige, og at jeg godt ved, at de nuværende fotos ikke er så gode. Til gengæld vil jeg meget gerne have tips i forhold til f.eks. SEO, fordi det er et område, som jeg ikke er så skrap til. Men tips og råd til andre områder er selvfølgelig også særdeles velkomne Wink

Jeg håber at høre fra jer alle!

Hilsen Alexander

P.S. Står du selv og mangler et af de slips eller butterflies, som jeg sælger på min webshop, så giver jeg da gerne lidt rabat til alle jer Aminoer. Jeg trækker 15% af den samlede ordreværdi, hvis du blot skriver ''Aminorabat'' i kommentarfeltet i ordreprocessen Smile

Fedt du er startet selvstændigt.

Kan se du allerede har fået en masse gode råd..

Jeg valgte at dykke lidt ned i dine handelsvilkår.

under bestilling skriver du: "Der kan udelukkende bestilles varer hos Slipsefyr.dk gennem vores hjemmeside, og vi tilbyder kun betaling med kreditkort. Vi accepterer Dankort, Visa/Dankort, eDankort samt internationale betalingskort som Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og JCB."

For mig at se lyder det negativt at du skriver "vi tilbyder kun betaling med kreditkort"

Vend den om og skriv noget alá Vi modtager de mest gængse betalingsformer og tilbyder dig at betale med ....

Det lyder meget mere positivt! - Den positive vinkel er meget bedre!

Lidt det samme under fragt og levering. Du skriver følgende:

"På Slipsefyr.dk koster fragten 19,- ved din bestilling, og dette beløb lægges til den samlede ordreværdi i bestillingsprocessen. Vi tilbyder dog at betale for forsendelsen, men dette kræver, at du køber mindst 2 valgfrie varer, når du bestiller. Det er dermed muligt at få forsendelsen helt gratis."

"Dette kræver ..." Kræver er igen negativt ladet.. Hvad med at have en sjov vinkel på det i stedet? din målgruppe er jo unge mennesker! Køb 2 valgfrie vare fra vores store udvalg af lækre slips og butterflies til den smarte unge mand. Eller noget i den duer!

igen... "Vi anvender udelukkende Post Danmark til levering, og vi leverer kun i Danmark. Hvis der ønskes levering uden for landets grænser, så må du lave en personlig aftale med os."

... "så må du lave en personlig aftale med os"

Mit forslag.. Vi anvender Post Danmark til alle forsendelser. Dette sikrer dig den bedst mulige forsendelse og 90 % af alle pakker kommer frem dagen efter.

Ønsker du at få din pakke leveret uden for Danmark? Ingen problem, kontakt os blot og vi finder ud af noget.

"Vi bestræber os altid på at kunne afsende din ordre den samme hverdag, som den er afgivet, hvis der blot er bestilt senest kl. 15.30 om eftermiddagen, og det betyder, at du som udgangspunkt altid vil modtage din ordre i løbet af 1-2 hverdage. Der kan dog forekomme forsinkelser fra Post Danmark i forbindelse med leveringen, som Slipsefyr.dk ikke selv er herre over, og en sådan forsinkelse fra Post Danmark vil Slipsefyr.dk ikke kunne drages til ansvar for."

Dette afsnit står en smule uklart.

... Bestiller du inden kl. 15.30 afsendes de ordre samme dag og du kan forvente at modtage dine vare indenfor 1-2 hverdage. Oftest leverer Post Danmark ordren indenfor en dag.

"Hvis der forekommer meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, så vil Slipsefyr.dk naturligvis fremsende dig en ny leverance uden beregning. Du bedes tage kontakt til os, hvis du 5 hverdage efter din bestilling endnu ikke har modtaget din ordre."

Er din pakke forsinket og undrer du dig? Kontakt os og vi undersøger sagen med det samme.

Er pakket forsvundet i posten, sender vi en ny til dig uden beregning.

SEO mæssigt har jeg et godt råd til dig..

Skriv en tekst inden på din side med butterflies (http://www.slipsefyr.dk/collections/butterflies) og din side med slips (http://www.slipsefyr.dk/collections/slips)

Lav en boks i bunden, hvor du skriver noget generelt om dine slips.

noget i stilen med:

Hos slipse-fyr tilbyder vi kvalitets slips til den unge mand. Vi har et stort udvalg af moderigtige slips i mange farver, former og mønstre. osv...

Det er noget vi hos OnlineOutwear har haft rigtig gode erfaringer med seo mæssigt.

Derudover vil jeg anbefale dig at ligge nogle kræfter i intern linkbuilding på din side, samt sørge for at få nogle flere inlinks (og i særdeleshed nogle relevante inlinks)

Det var lige lidt fra mig. Håber du kan bruge det.

Held og lykke med shoppen :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:27

Dino:

Hej jeg synes din shop er meget fin.

Jeg synes at der er et par steder hvor den kunne trænge til lidt forbedringer, men det er ikke noget alvorligt.

• 1.
    Din slideshow på forsiden er fedt nok, dog er jeg ikke så vild med denne "cartoonfyr" og heller ikke med fontet som teksten deri er skrevet med. Prøv evt. at bruge noget lidt mere letlæsesligt font. Prøv også at give slidet mere personlighed og evt. lidt sexapeal. Eks. en fyr som står med slips og så der er en lækker tøs som kigger på ham :-) Brug personer med ansigter, f.eks. har du i de to næste slides kun billede af overkroppe med jakkesæt og slips, prøv og brug hele personer altså med hoved :-) - du kan finde en masse gode billeder til fornuftige priser på istockphoto.com.
    Lige nu når man åbner for din hjemmeside så glider slideshowet og dine produkter ind med hinanden; Skab lidt mere kontrast mellem slideshowet og produkterne. Kunne eksempelvis gøres ved at ikke have så meget hvidt baggrund i slideshowet.

2.
    Den sidste anmærkning jeg har er selveste indkøbskurven. Synes faktisk den er fin og overskuelig når man kommer derind, det eneste der lidt mangler er en "fortsæt med at handle knap" - for den mulighed får man ikke. Jeg ved godt at man bare kan klikke sig videre f.eks. via menuen og at det man har valgt nok skal forblive i kurven. Jeg er dog sikker på at det ikke er alle der er klar over det, og tænker at hvis de navigerer væk så bliver deres valg ikke gemt. Derfor på med en "FORTSÆT MED AT HANDLE" eller "KØB MERE" knap.

Det var bare lidt fra mig af. Din shop er rigtig god og overskuelig, men der er vel altid plads til forbedringer :-)

Andre er selvf. også velkommen til at modsige mine "påstande" hvis de ikke er enige :-)

Mange tak for din feedback. Den er meget brugbar!

I forhold til punkt 1 så kan jeg godt følge dig i din pointe, og jeg vil lige overveje slideshowet igennem.

Ved punkt 2 er jeg dog helt enig med dig, og jeg vil sørge for, at der snarest kommer den omtalte navigationsknap. Nu når du siger det, så kan jeg sagtens se, at den mangler på nuværende tidspunkt.

Endnu en gang tak for hjælpen Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 22:30

Og til Emil vil jeg også takke for hjælpen!

Det er en meget detaljeret beskrivelse, som du kommer med der, og den har helt sikkert givet mig lidt at arbejde med. Jeg vil få kigget nærmere på det hele i løbet af de næste par dage.

Hvor er det fedt med alt den hjælp fra alle jer Aminoer. Den har virkelig været til stor nytte for mig Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 23:35

Hej Alexander.

Jeg kan umiddelbart godt lide det overskuelige look siden har. Selve prisen på slips/butterflies ville jeg gøre kraftigere i farven, måske ligefrem flytte op ved dit flash ??

Den hvide butterfly og det hvide slips, synes jeg fortjener en anden baggrundsfarve- hvid på hvid baggrund får dem til at virke lidt kedelige. Når jeg klikker ind for beskrivelse af den enkelte butterfly/slips ville jeg også fremhæve prisen med en kraftigere farve.

Rent salgsmæssigt:

Måske kunne du overveje med ganske få ord at beskrive/sælge f.eks. et sort slips på forsiden ved billedet. Som du har det nu- er der kun et sort slips.

Lidt i stilen Sort slips : Det klassiske

Rød butterfly: Når du vil ses

etc.

På selve produktbeskrivelsen: Vis også nogen billeder med særligt gode farvekombinationer sort skjorte med rød butterfly, rød butterfly med mørkegrå skjorte etc. for tit og ofte er der måske bestemte farver slips/butterfly man ikke køber, fordi man ikke liige er sikker på om det passer sammen.

Og ja- billedet af dig med butterfly ville jeg skifte ud, så du står med slips :o)

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:14

grundig massør:

Hej Alexander.

Jeg kan umiddelbart godt lide det overskuelige look siden har. Selve prisen på slips/butterflies ville jeg gøre kraftigere i farven, måske ligefrem flytte op ved dit flash ??

Den hvide butterfly og det hvide slips, synes jeg fortjener en anden baggrundsfarve- hvid på hvid baggrund får dem til at virke lidt kedelige. Når jeg klikker ind for beskrivelse af den enkelte butterfly/slips ville jeg også fremhæve prisen med en kraftigere farve.

Rent salgsmæssigt:

Måske kunne du overveje med ganske få ord at beskrive/sælge f.eks. et sort slips på forsiden ved billedet. Som du har det nu- er der kun et sort slips.

Lidt i stilen Sort slips : Det klassiske

Rød butterfly: Når du vil ses

etc.

På selve produktbeskrivelsen: Vis også nogen billeder med særligt gode farvekombinationer sort skjorte med rød butterfly, rød butterfly med mørkegrå skjorte etc. for tit og ofte er der måske bestemte farver slips/butterfly man ikke køber, fordi man ikke liige er sikker på om det passer sammen.

Og ja- billedet af dig med butterfly ville jeg skifte ud, så du står med slips :o)

Tak for din feedback!

Det lyder meget fornuftigt generelt set, og jeg kan sådan set godt følge dig i det meste. Nogle af dine forslag er lidt mere omfattende at føre ud i livet, men jeg vil i hvert prøve at tage et kig på det hele.

Angående billedet af mig med butterfly vil jeg dog meget gerne høre, hvorfor du synes, at jeg skal have et slips på? Det er nemlig helt med vilje, at jeg har valgt en butterfly, fordi jeg gerne vil understrege, at min webshop er lige så meget en forhandler af butterfly, som det er en forhandler af slips. Det synes jeg, at der er vigtigt at få understreget Smile

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 12:35

Den der 3D mand kan jeg bare slet ikke snuppe.. ved ikke lige hvad det er... med ham på ser siden underlig ud... så snart siden skifter til de andre billeder er siden meget mere harmonisk... hvis jeg var dig ville jeg slette ham og den første rotations side... 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 13:07

Thomas Hansen:

Den der 3D mand kan jeg bare slet ikke snuppe.. ved ikke lige hvad det er... med ham på ser siden underlig ud... så snart siden skifter til de andre billeder er siden meget mere harmonisk... hvis jeg var dig ville jeg slette ham og den første rotations side... 

Hej Thomas Smile

Jeg kan godt følge dig, men det er jo et svært valg, fordi jeg har også hørt fra andre, der mener, at 3D-manden er det bedste ved hele slideshowet. Det er jo nok et spørgsmål om smag og behag. Min målgruppe er primært unge mænd, og indtil videre er det mit indtryk, at disse kan godt lide dette slide.

Det ville dog være oplagt at lave en A/B-test af forsiden, da dette ville give mig svar på alle mine spørgsmål. Men jeg er ikke særlig teknisk anlagt, så jeg vil derfor høre, om der er nogle af jer, der kender til en nem måde at opsætte en A/B-test på?

Ellers må du have mange tak for hjælpen!

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)