Når du siger ''dine manglende produktbeskrivelser'', mener du så, at min produktbeskrivelser er for korte og dermed ikke fyldestgørende nok? Fordi der er da produktbeskrivelser ved alle produkterne.
Jeg mener de er alt for korte - jeg føler ikke jeg ved andet end jeg selv kan se på billedet, når jeg er færdig med at læse :)
Når du siger ''dine manglende produktbeskrivelser'', mener du så, at min produktbeskrivelser er for korte og dermed ikke fyldestgørende nok? Fordi der er da produktbeskrivelser ved alle produkterne.
Jeg mener de er alt for korte - jeg føler ikke jeg ved andet end jeg selv kan se på billedet, når jeg er færdig med at læse :)
Tak for tilbagemeldingen
Jeg vil give dig ret i, at mine produktbeskrivelser er ret korte, men kan du måske fortælle lidt om, hvad det er for en information, som du mangler i dem? Fordi jeg vil sådan set meget gerne skrive nogle længere beskrivelser af produkterne, men jeg ved bare ikke rigtig, hvad jeg skal skrive yderligere, hvis du forstår.
Tak for tilbagemeldingen
Jeg vil give dig ret i, at mine produktbeskrivelser er ret korte, men kan du måske fortælle lidt om, hvad det er for en information, som du mangler i dem? Fordi jeg vil sådan set meget gerne skrive nogle længere beskrivelser af produkterne, men jeg ved bare ikke rigtig, hvad jeg skal skrive yderligere, hvis du forstår.
Hilsen Alexander
Alexander, få Majbritt til at lave nogle produktbeskrivelser til dig. Hun er en sindssyg dygtig tekstforfatter!
Tak for tilbagemeldingen
Hilsen Alexander
Alexander, få Majbritt til at lave nogle produktbeskrivelser til dig. Hun er en sindssyg dygtig tekstforfatter!
Tak for tippet, Andreas. Det vil jeg da overveje, men jeg tror desværre ikke, at budgettet er til det lige for tiden.
Jeg studser dog over det meget smalle udvalg - kun ensfarvede slips ?
Men det er måske helt bevidst - måske er det hvad de "unge vil ha" :)
Mange tak for det!
Ja, det er helt korrekt, at udvalget er meget smalt, men jeg har desværre ikke mulighed for at købe et større udvalg hjem på lager her fra start af, og da ensfarvede slips/butterfly nok er de mest populære blandt unge for tiden, så har jeg valgt at satse på disse. Det er dog selvfølgelig helt klart planen at udvide sortimentet i fremtiden
Alexander - nu er det bare lige et hurtigt eksempel hentet fra siden, så ved ikke om den er i den gode eller dårlige ende, men det jeg mangler er materiale, hvordan bruges den, hvor er den fremstillet, hvilken kvalitet er det (håndlavet eller børnearbejder i Kina) etc etc - og så skal du have luget ud i tastfejlene - men går ikke galt i byen ;)
Med en sort butterfly går man aldrig gal i byen, og den er det sikre valg, der kan bruges til enhver lejlighed. Den sorte farve er meget klassisk, og denne butterfly må betegnes som værende et must-have for den moderne mand.
Alexander - nu er det bare lige et hurtigt eksempel hentet fra siden, så ved ikke om den er i den gode eller dårlige ende, men det jeg mangler er materiale, hvordan bruges den, hvor er den fremstillet, hvilken kvalitet er det (håndlavet eller børnearbejder i Kina) etc etc - og så skal du have luget ud i tastfejlene - men går ikke galt i byen ;)
Med en sort butterfly går man aldrig gal i byen, og den er det sikre valg, der kan bruges til enhver lejlighed. Den sorte farve er meget klassisk, og denne butterfly må betegnes som værende et must-have for den moderne mand.
Det var et godt eksempel, Majbritt, og jeg vil prøve at kigge nærmere på det hele. Jeg kan sagtens se, at der er nogle tekster, som godt kunne forbedres lidt.
Jeg synes at der er et par steder hvor den kunne trænge til lidt forbedringer, men det er ikke noget alvorligt.
1. Din slideshow på forsiden er fedt nok, dog er jeg ikke så vild med denne "cartoonfyr" og heller ikke med fontet som teksten deri er skrevet med. Prøv evt. at bruge noget lidt mere letlæsesligt font. Prøv også at give slidet mere personlighed og evt. lidt sexapeal. Eks. en fyr som står med slips og så der er en lækker tøs som kigger på ham :-) Brug personer med ansigter, f.eks. har du i de to næste slides kun billede af overkroppe med jakkesæt og slips, prøv og brug hele personer altså med hoved :-) - du kan finde en masse gode billeder til fornuftige priser på istockphoto.com. Lige nu når man åbner for din hjemmeside så glider slideshowet og dine produkter ind med hinanden; Skab lidt mere kontrast mellem slideshowet og produkterne. Kunne eksempelvis gøres ved at ikke have så meget hvidt baggrund i slideshowet.
2. Den sidste anmærkning jeg har er selveste indkøbskurven. Synes faktisk den er fin og overskuelig når man kommer derind, det eneste der lidt mangler er en "fortsæt med at handle knap" - for den mulighed får man ikke. Jeg ved godt at man bare kan klikke sig videre f.eks. via menuen og at det man har valgt nok skal forblive i kurven. Jeg er dog sikker på at det ikke er alle der er klar over det, og tænker at hvis de navigerer væk så bliver deres valg ikke gemt. Derfor på med en "FORTSÆT MED AT HANDLE" eller "KØB MERE" knap.
Det var bare lidt fra mig af. Din shop er rigtig god og overskuelig, men der er vel altid plads til forbedringer :-)
Andre er selvf. også velkommen til at modsige mine "påstande" hvis de ikke er enige :-)