Du har helt ret i, at de ligner hinanden meget. Dette er også kun de sidste udkast efter vi har arbejdet med flere andre forskellige opsætninger af logoet.
Det lyder godt, men du har ikke en favorit mellem logo 1 eller logo 2? Det ville være super at høre!
Det ville klæde siden med en instruks i hvordan man binder de forskellige knuder. (måske lidt historie om dem også så den smarte mand kan prale af at han har styr på det.
Dette har jeg faktisk tidligere overvejet, og det kan da være, at jeg skulle genoverveje dette. Mit problem har blot været, at jeg har haft svært ved at finde nogle illustrationer, som jeg kunne bruge til at vise, hvordan man binder slipset step-by-step.
Men ellers mange tak for dit input!
Lav da en video (eller få en anden til det). :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Det ville klæde siden med en instruks i hvordan man binder de forskellige knuder. (måske lidt historie om dem også så den smarte mand kan prale af at han har styr på det.
Dette har jeg faktisk tidligere overvejet, og det kan da være, at jeg skulle genoverveje dette. Mit problem har blot været, at jeg har haft svært ved at finde nogle illustrationer, som jeg kunne bruge til at vise, hvordan man binder slipset step-by-step.
Jeg studser lidt over dine manglende produktbeskrivelser og så den her :
Bag Slipsefyr.dk står firmaet Langhede Business, der er ejet af en ung iværksætter ved navn Alexander. Det er min målsætning,
hvor du skifter "person undervejs i afsnittet - det virker underligt i mine ører - personligt er jeg også lidt træt af den der "ung iværksætter", at være ung er jo ikke en kvalifikation i sig selv, når man har en webshop - jeg ville holde præsentationen lidt mere stringent - og droppe "ung iværksætter" til fordel for dit fulde navn.
Og så skal du beslutte om du taler om dig, eller om det er dig, der taler :)
Jeg er meget beæret over, at du har brugt tid på at lave en lille video med din feedback på mit website, og det er til stor hjælp for mig. Det var rigtig pænt af dig
Jeg studser lidt over dine manglende produktbeskrivelser og så den her :
Bag Slipsefyr.dk står firmaet Langhede Business, der er ejet af en ung iværksætter ved navn Alexander. Det er min målsætning,
hvor du skifter "person undervejs i afsnittet - det virker underligt i mine ører - personligt er jeg også lidt træt af den der "ung iværksætter", at være ung er jo ikke en kvalifikation i sig selv, når man har en webshop - jeg ville holde præsentationen lidt mere stringent - og droppe "ung iværksætter" til fordel for dit fulde navn.
Og så skal du beslutte om du taler om dig, eller om det er dig, der taler :)
Hej Majbritt,
Du skal også have mange tak for din hjælp!
Når du siger ''dine manglende produktbeskrivelser'', mener du så, at min produktbeskrivelser er for korte og dermed ikke fyldestgørende nok? Fordi der er da produktbeskrivelser ved alle produkterne.
Jeg kan godt se, at jeg hopper lidt mellem personerne, og det er ikke så godt, så det kan godt være, at jeg lige skulle få rettet op på det.
Dog synes jeg nu selv, at ''ung iværksætter'' lyder ganske fint, og jeg synes heller ikke, at jeg omtaler det at være ung som værende en kvalifikation - det er blot en ærlig beskrivelse af, hvem jeg er.