Vi mangler stadig dig ! Ønsker du at blive forfatter hos os så er du meget velkommen vi mangler stadig nogle der kan skrive artikler indenfor emner som Gaver til mænd, Gaver til damer, og Gaver til børn. så sælger du noget i denne retning, så er kom og skriv om dine vare på vores side, og reklamer gennem og ganske gratis.
Du kan læse mere om vores krav for at vi udgiver dine artikler.
[Send venligst eventuelle tilmeldinger i PB (Personlig Besked) til trådstarter, så tråden undgår at komme til at ligne de uønskede tråde med tilmelding til linkkataloger mv.. Mvh. moderator]
Du kan læse mere om vores krav for at vi udgiver dine artikler.
Hvor henne? Jeg kan se at i har en side med madopskrifter, kunne sagtens leverere et par rigtig gode opskrifter med billeder imod et par links - Send mig en pm.
"Familie og hverdag" appellerer vel også til andet end "gaver"? Hvis I kan bruge meget relevante input i en blog vedrørende testamente, arv, familielån, boligkøb og salg etc., så er jeg også gerne med for et link :-)
Jeg kan da helt sikkert skrive nogle gode artikler om gaveideer til mænd der dyrker motion. Det kunne være gaver som kettlebells, håndvægte, træningsbænke etc. så man kan holde formen derhjemme. Send en PB hvis det har interesse :-)