Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP og economics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, ovre på https://github.com/kristiannissen/PHPEconomics har jeg noget kode liggende der gør det muligt at kommunikere med e-conomics vha. PHP. Koden er gratis at bruge.

Jeg vil i gang med at opgradere det men kunne godt tænke mig at vide om der er nogen her der kunne være interesseret i at beskrive hvilke funktioner der er de vigtigste at fokusere på?

Dem der ønsker en integration mellem e-conomics og et andet system vha. Php kunne måske her skrive hvad de søger, er det synkroniseringen af kunde data, eller er det produkter og ordre der er vigtigst?
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:11

Vigtige funktioner dækker helt sikker

• Vis kunder
  • Vis faktura ud fra kunde
  • Opret kunde
  • Opret faktura
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 20:34

Hej Joachim

tak for dit svar, de 4 kommer på listen over funktioner

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:41

Tak for din social coding !

Jeg har de sidste par uger siddet og rodet med et entry-array. Jeg ønsker at få det sorteret efter dato - hvis jeg viser dig hvordan arrayet ser ud vil du så ikke hjælpe mig med at sortere det?

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 21:50

Hej Jørgen

jeg vil gerne hjælpe dig med at sortere dit array, hvis det er OK med dig, så skriv koden ind her, andre kan måske bruge hjælpen også.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 11:47

Nu ligger der en ny version på https://github.com/kristiannissen/PHPEconomics/blob/v2/economics.v1.php - det er ikke 100% stabilt endnu men den første håndfuld funktioner ligger der.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)