Har du ikke retten til at bruge det, hvilket efterhånden er tydeligt at du ikke har, så har du et reelt problem! Tænk at sidde og sige "Så kontakter han mig jo nok" og vrøvle om six degrees - det vidner om en total mangel på respekt og viden. Du risikere krav om 10K, 30K eller hvad vedkommende nu finder rimeligt. Du har STJÅLET et komplet design (badge, sticker, kort, falaffel - det er underordnet). Og du misbruger designet kommercielt. Foran en dommer er du SKYLDIG og skal betale ved kasse et. Du beskriver endda selv hvordan dette her, skal skabe mere salg af andre produkter? Det er GUF for ophavsmanden i hans bevisførelse, at dit tyveri har været givtig for din forretning! Alt det her er teoretisk! Men er du uheldig, og der sidder en ophavsmand, som gider rippe dig, så kan det blive virkelighed på no time. Det der skræmmer mig mest er at du virker ligeglad. For det er sq dårlig stil. |
I må finde ud hvem som har rettigheder over det , vis det er dig der har lavet det er det dig der har rettigheder over det at det videre formidles social steder imellem 1000 vis kan rettigheder indhavere jo se vise interesse i at køre en sag om copyright .
jeg synes vis du har rettighederne er det super cool , men som jeg læser er det delt imellem mange uden tilladelse fra copyright indehavere
Er før været sager noget ligne hvor delt på social steder kan dog læse loven på facebook er strammet op i år http://www.thedrum.co.uk/news/2011/09/02/facebook-copyright-fears-over-rcahms-images-used-lost-edinburgh-dispelled