Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene 1.000 kroner ved at sælge for os?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep, du læste rigtigt. Vi vil nemlig gerne give dig 1.000 kroner kvit og frit, hvis du skaffer en kunde til os.

Så hvis du kender en der kender en, der tilfældigvis har brug for en hjemmeside (eller et redesign), eller hvis du selv lige står og mangler, i hvilket tilfælde vi selvfølgelig også slår 1.000 kroner af prisen, så grib tasterne eller telefonen og kontakt os.

Tilbuddet gælder:

• 1 hjemmeside af op til 4 sider.  
  • (Op til) 4 tekstfelter med ubegrænset mængde tekst.  
  • (Op til) 10 billeder. (Har du ikke billeder, har vi fotograf eller vi kan sørge for relevante stockfotos til dig).   
  • 1 email klient (mailserver).  
  • 2 unikke email adresser (eks. ditnavn@ditfirma.dk).  
  • 1 kontakt formular.  
  • GRATIS websupport mellem klokken 10.00-22.00 alle dage, året rundt.
  • Søgemaskineoptimering Standard (SEO):

ü  På op til 4 sider

ü  Op til 5 Keywords

ü  Gratis Google Adwords Opstart til en værdi af 650 kr.

ü  Linket Bogmærker (ikoner) (til eks. Facebook, Twitter, linkedin, ect.).

Ønskes der andet og mere end ovenstående, sammenfatter vi naturligvis et godt tilbud på det.

Det månedlige abonnement betaler du 249 kr. for pr. md. og så smider vi gratis implementeringer/rettelser/tilføjelser det første år oveni hatten (gælder kun tekst og billeder). Vi sørger også for virus -og spamfilter og daglig remote backup, uden ekstra beregning.

Pris: 3.000 kroner.

Sådan gør du

Ring nu på 7120 5000 og bestilt din nye hjemmeside eller skriv til mail@netrepublic.dk. Husk at fortæl os, at du har set tilbuddet på Amino.dk.

Alle priser er ekskl. moms.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er salg nu blevet det samme som ikke at lave noget?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:34

Magnus den var sku god, de har det for godt de sælger Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:36
Den var godt pakket ind.. Sikke en rammende overskrift
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

jeg ved mange webmaster vis bruger dem igen får man rabat og vis lige henviser en kunden , men jeg tror ikke de skriver det direkte ud fordi ellers ville min ven ringe og bestille en hjemmeside og tjene 1000 tjene lidt penge selv om det var mig der skulle have ringet så blev det min ven der ringet i stedet der bestilt min hjemmeside.

Derved henvis system skal man passe på med at bruge , bedste at lave det lidt interne  jeg tror for ellers vil du jo altid næsten få 1000 kroner lavere pris for din hjemmesiden og som iværksættere er det jo 1000 kroner mindre for dig at leve af ved hver kunden du får det kan betyde en del i det hele når huslejen skal betales 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)