Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på min webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 04:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er ved at starte op som selvstændig med webshop m. salg af kameraudstyr og tilbehør.
Jeg er ved at komme frem til et design som jeg mener appellerer til min målgruppe. Enkelthed og kreativitet (kreativt som i den måde logoet er udformet og den skrifttype der er brugt.)

Jeg er nu færdig med noget jeg mere eller mindre vil kalde en vellykket webshop, men hvad mener i?

Jeg tager ikke imod kritik omhandlende mit nuværende sortiment, eller nogle af linksne der henviser til bla. reklamation mv. Det er KUN det grafiske, og selve interfacet jeg ønsker respons på, da jeg slet ikke er gået igang med at tilføje varer til siden mv.

Iøvrigt kan jeg ikke helt finde ud af om jeg syntes der skal være 4 fremhævede produkter på forsiden (som nu) eller 8. Altså en ekstra række mere.

Mvh
Sofus W 
www.strobisten.dk 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:53

Hej Sofus

Jeg vil give dig ret - det ser ud til at være en ganske vellykket webshop.

Designet er enkelt, som du selv siger. Det er overskueligt at finde rundt på siden, og der er ikke unødvendigt fyld (på nær banneret i bunden, som generer mine øjne, fordi det bliver ved med at glide fra side til side - måske du kan gøre noget ved det) på sitet, så det virker troværdigt.

Jeg ved ikke, om skrifttypen udstråler kreativitet, men jeg synes bestemt, at den er pæn og lidt anderledes end de typiske skrifttyper, man ellers støder på.

Logoet synes jeg også fungerer - det er enkelt og anderledes. Jeg har dog ingen anelse om, hvad en strobist er, men det ved man nok som kamera/fotoentusiast Smile

Mht. til de fremhævede produkter på forsiden, så synes jeg du skal holde dig til 4. Hvis man sidder med en mindre skærm, som jeg gør når jeg ikke er på arbejde, vil man skulle scrolle for at se de 4 andre produkter. Godt nok skal man ikke scrolle for evigt, som på nogle sites, men jeg synes stadig du skal vælge 4 frem for 8. Det giver et bedre overblik.

Hvis du alligevel beslutter dig for at fremhæve 8, så synes jeg det kunne være en ide, at vælge ét produkt fra hver kategori. For det vil passe fint med det antal kategorier, du har. Og så synes jeg, du skulle skrive i produktkasserne (eller hvad vi skal kalde dem Smile) hvilken kategori det enkelte produkt tilhører. Som ekspert ved man nok godt, hvilken kategori de enkelte produkter hører under, men hvis man blot skal købe en gave eller lignende, så kunne det være meget sejt at se, hvordan fx en trigger faktisk ser ud, så snart man kommer ind på forsiden. Giver det mening?

Held og lykke med shoppen!

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 16:26

Hej Strobisten,

Lidt konstruktiv kritik herfra. 

Jeg syntes bestemt du burde udvikle dit logo og header noget mere. Jeg syntes desværre det er lidt uprofessionel at se på og det hænger ikke sammen med de ellers fine produkter du har på siden. Prøv at klikke på kamerashop.dk ( den første side ved søgeordet kamera på google ) Den har lidt af det samme ift. logo og header og det giver ihvertfald ikke mig lysten til at handle hos dem. Så noget lidt mere enkelt og lækkert, ville kunne hjælpe på din ellers rigtige pæne side. 

Arbejder selv hos dico Copenhagen der har www.dicoshop.com. Den kan måske give et lille indblik i, hvad jeg mener ift. headeren. 

Med venlig hilsen

David

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 16:45

Hej Sofus

Ikke meget jeg er her på amino.. men nu faldt jeg lige over dig.. når jeg trykker på logo.. får jeg ikke adgang..hvor kan jeg ellers se din hjemmeside og dine produkter.. giver gerne feedback på det jeg ser

go aften :-)

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:14

Susanne Mikaella Veierbæk:

Hej Sofus

Ikke meget jeg er her på amino.. men nu faldt jeg lige over dig.. når jeg trykker på logo.. får jeg ikke adgang..hvor kan jeg ellers se din hjemmeside og dine produkter.. giver gerne feedback på det jeg ser

go aften :-)

http://strobisten.dk/

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Jeg må erklærer mig enig med "U2CY".

Dit logo virker uprofessionelt, jeg tror det skyldes at det ser halvfærdigt ud. Der mangler noget symmetri over de understeger du har lavet. Det er meget vigtigt at du sørger for at vedligeholde det professionelle udtryk, især når du sælger så dyre produkter.

Du mangler også at nævne CVR nummer dette skaber troværdighed, da det fortæller at du er seriøs omkring virksomhedsdriften. Det er vigtigt at du fortæller kunden, at du er en tillidsfuld person at foretage en kamerainvestering hos.

Du må meget gerne tilføje mere end 4 produkter, i øjeblikket ser det ud til at du håndtere et mindre sortiment. Jeg forstår at du er bange for at du smider for mange produkter i hovede på folk, i det øjeblik de åbner din hjemmeside.

Jeg mener dog at de produkter du sælger, burde fylde mere end den banner du har nede i bunden af siden. Også selvom de begge henviser til dine produkter. Som kunde forbinder man nemlig ofte bannere med links som fører væk fra hjemmesiden.

Home knappen skulle måske være nemmere at finde, den gemmer sig lidt under de andre kategorier.

Jeg synes det fungerer utrolig godt med enkeltheden i designet, det er dog vigtigt at du hele tiden fokusere på at din hjemmeside skal give et troværdigt billede af din virksomhed. Så selvom det er enkelt og du skærer alt det unødvendige og ubrugelige fra, så skal du stadig beholde det professionelle image.

Mvh

Senivo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)