Hej Amino'er! |
Hej Sofus
Jeg vil give dig ret - det ser ud til at være en ganske vellykket webshop.
Designet er enkelt, som du selv siger. Det er overskueligt at finde rundt på siden, og der er ikke unødvendigt fyld (på nær banneret i bunden, som generer mine øjne, fordi det bliver ved med at glide fra side til side - måske du kan gøre noget ved det) på sitet, så det virker troværdigt.
Jeg ved ikke, om skrifttypen udstråler kreativitet, men jeg synes bestemt, at den er pæn og lidt anderledes end de typiske skrifttyper, man ellers støder på.
Logoet synes jeg også fungerer - det er enkelt og anderledes. Jeg har dog ingen anelse om, hvad en strobist er, men det ved man nok som kamera/fotoentusiast
Mht. til de fremhævede produkter på forsiden, så synes jeg du skal holde dig til 4. Hvis man sidder med en mindre skærm, som jeg gør når jeg ikke er på arbejde, vil man skulle scrolle for at se de 4 andre produkter. Godt nok skal man ikke scrolle for evigt, som på nogle sites, men jeg synes stadig du skal vælge 4 frem for 8. Det giver et bedre overblik.
Hvis du alligevel beslutter dig for at fremhæve 8, så synes jeg det kunne være en ide, at vælge ét produkt fra hver kategori. For det vil passe fint med det antal kategorier, du har. Og så synes jeg, du skulle skrive i produktkasserne (eller hvad vi skal kalde dem ) hvilken kategori det enkelte produkt tilhører. Som ekspert ved man nok godt, hvilken kategori de enkelte produkter hører under, men hvis man blot skal købe en gave eller lignende, så kunne det være meget sejt at se, hvordan fx en trigger faktisk ser ud, så snart man kommer ind på forsiden. Giver det mening?
Held og lykke med shoppen!
Mange hilsener,