Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg arbejdet med indkast i Barcelona :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten:

Hej Thomas

Det er ganske enkel fantastisk at følge dig herinde. Du formår at brænde igennem hver gang og nu er du ligefrem nået til Barcelona med din indkasttræning.

Glæder mig til fortsat at følge dig og høre mere om dine succesoplevelser ude omkring i verden.

God vind herfra

Carsten 

Tak for det Carsten Big Smile

Jeg gør mit bedste for at tage de muligheder der kommer i livet - så den her tur har været en fantastisk oplevelse for mig Big Smile  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:30

Hej Thomas,

Stort tillykke, hvor er det imponerende og inspirerende, at se dig brænde sådan igennem for det du laver.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 13:11

Brian Reinhold Jensen:

Hej Thomas,

Stort tillykke, hvor er det imponerende og inspirerende, at se dig brænde sådan igennem for det du laver.

Stor hilsen
/Brian 

Tak for dine flotte ord Brian Big Smile

Jeg prøver, at give den fuld gas når jeg står overfor nogle udfordringer - og det er jo noget lettere når man brænder for tingene Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det bliver bedre og bedre super tillykke med det , det er godt nok noget der kan inspirerer os andre iværksættere  til at gøre vores bedste og mere til  Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:37

Mikael christiansen:

Det bliver bedre og bedre super tillykke med det , det er godt nok noget der kan inspirerer os andre iværksættere  til at gøre vores bedste og mere til  Smile

Tak for det Mikael Big Smile - du er også en stor inspiration for mig med din ukuelighed Yes

De bedste hilsner

Thomas

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:45

Det er fantastisk, at du har så stor succes, Thomas. Du skal nok få endnu flere klubber til at optimere deres indkast i de kommende år.

Dog er det lidt pudsigt med FC Barcelona, fordi de oftest tager korte hjørnespark, idet hovedparten af deres spillere er lavere end gennemsnittet hos andre klubber Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:03

Casper Lohse:

Det er fantastisk, at du har så stor succes, Thomas. Du skal nok få endnu flere klubber til at optimere deres indkast i de kommende år.

Dog er det lidt pudsigt med FC Barcelona, fordi de oftest tager korte hjørnespark, idet hovedparten af deres spillere er lavere end gennemsnittet hos andre klubber Smile

Tak for det Casper Big Smile

Jeg har ikke trænet Barcelona endnu, men nogle af deres trænere har kigget på mig og har fået mine brochurer på Catalan m.m.

Når jeg kommer til at træne Barcelona engang (jeg har bevidst undladt at skrive hvis  :-) ) bliver det fordi Barcelona gerne vil være bedre til at hole bolden i egne rækker i forbindelse med indkast på egen banehalvdel, og ikke fordi de vil kaste lange indkast ind over modstandeens mål.

Da Manchester United scorede mod dem i Champions League finalen i foråret, var det efter et dårligt indkast af Barcelona. ..men lad os se - The sky is the limit Big Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:13

Thomas Grønnemark:

Casper Lohse:

Tak for det Casper Big Smile

Jeg har ikke trænet Barcelona endnu, men nogle af deres trænere har kigget på mig og har fået mine brochurer på Catalan m.m.

Når jeg kommer til at træne Barcelona engang (jeg har bevidst undladt at skrive hvis  :-) ) bliver det fordi Barcelona gerne vil være bedre til at hole bolden i egne rækker i forbindelse med indkast på egen banehalvdel, og ikke fordi de vil kaste lange indkast ind over modstandeens mål.

Da Manchester United scorede mod dem i Champions League finalen i foråret, var det efter et dårligt indkast af Barcelona. ..men lad os se - The sky is the limit Big Smile

Det lyder rigtigt godt.

Det er i hvert fald et skridt på vejen, at du allerede lægger billet ind hos dem nu. Men ja, selvfølgelig er der to dimensioner af indkast - både defensivt og offensivt.

Fortsæt i samme stil Yes

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:15

Casper Lohse:

Fortsæt i samme stil Yes

Jeg skal nok give den gas Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:29

Hej Thomas

Jeg har ikke ord for min beundring for dine resultater. Det er totalt fedt at høre om, hver gang du rykker derude! Hvem havde for 10 år siden set en niche i at træne indkast...?

Michael

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)