Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe oversigt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en oversigt for messer i midt jylland, jeg har et vare sortiment bestående af bl.a kosmetik produkter, parfumer, cremer og smykker.

Er der nogen der kan hjælpe med relevante messer man kan booke sig ind på, da jeg gerne vil ud og fortælle om mine produkter på den måde.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:50

Er lige med på en lytter...

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 18:27

hvad er det for messer du tænker på, fagmesser eller bare almindeligt salgmesser alla de store loppemarkeder , genbrugsmesser, sexmesser osv? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43

Det jeg havde forestillet mig er almindelige salgs messer, hvor jeg kan komme i kontakt, med en masse almindelig mennesker, hvor ved jeg kan præsentere mine produkter. 

Det skal heller ikke være de helt dyre messer til over 10.000 kr. , men max 4000-5000 kr for en weekend.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 18:53

Et smart sted at søge er de store messehaller, ( Herning, Forum, bellacenter, Carlsbergs tapperihaller) osv.  messeoversigt som du finder på deres hjemmeside.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:27

http://nordfair.dk/?id=7 

Kan være et bud.. Fornuftige priser, og de markedsføre messerne godt.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 13:49

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet frem til messer nok, men hvis du er interesseret i at udstille lidt længere sydpå, er der her i Trekantområdet noget der hedder Shopping Bazar: (www.shopping-bazar.dk), der bliver afholdt i flere forskellige byer. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)