Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerføringsprogram

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kære Aminoer!


Håber i har haft en dejlig weekend.

Jeg arbejder for tiden i Indonesien på en fabrik, der producerer grillbriketter til jer hjemme i Danmark. I den forbindelse skal jeg bruge et (gratis) lagerføringsprogram, der helst kører online og er på engelsk.

Det skal bruges til at vise hvad vores lagerbeholdning er pt, hvad den er forøget/formindsket med pr. dag/uge/måned.

I er så kloge og erfarne, så I må da kende et godt et.

Håber I har det godt derhjemme og nyder varmen.

En venlig hilsen fra de varme lande

/Jonas.

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske i fremtiden med mulighed for barcode registratition, men absolut ikke et must på nogen som helst måde.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg kan godt anbefale dig noget som virker - men det er ikke gratis...

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fyr løs. Så skal jeg tjekke det ud. Har prøvet et par stykker.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne vide hvilken form for lagerstyring du har brug for ?

FIFO ? First in First Out ?

Serienummer?

Parti- og serienummerregistrering af varer ved køb, salg og styklisteproduktion, samt sporing af bestemte partier fra leverandør, gennem styklisteproduktion til kunder.

Styklister?

Oprettelse af styklister/samlelister på varer. Giver mulighed for styklistefærdigmelding og udfoldning af styklister på salgsordrer og indkøbsordrer.

Dimensioner?

Ubegrænset antal afdelinger, kostcentre, formål og projekter. Dimensioner kan i bogføring kan opsættes som forslag på konti, kunder, leverandører og varer, samt ændres i bogføringskladder, salgsordrer og indkøbsordrer. Finansanalyser kan udskrives specificeret pr. dimension.

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligheden for at skrive et leverandørnavn på, er ikke essentiel. De fleste af dem, har vi ikke adresse eller noget på.

Følgende ting kommer ind udefra:

- Kokosnøddeskaller, der bliver brændt til charcoal.

- Leveret, vådt, charcoal leveret udefra.

Det skal så trækkes ud og puttes ind som et nyt, materiale (granulater i forskellige størrelser), der igen skal trækkes ud og puttes ind som nogen grillbriketter.


Nu er jeg aldrig beskæftiget mig med lagerprogrammer og det afspejles sikkert i det, jeg skriver, men det er bl.a. derfor jeg er her, hvor jeg nu engang er.

Følgende ting, vil vi ligge vægt på:

- Der må gerne være en log, hvor man kan se hver levering.

- De forskellige lagerbeholdninger skal kunne tillægges forskellig værdi og man skal kunne se hvad lagerværdien er totalt og hvad den er forøget med på en given dag/uge/måned.

- Andre ting...

Er det svar nok, ellers så bare spørg ind.

Mvh. Jonas 


 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg vil starte med at indrømme, at jeg ikke er ekspert i lagerstyring - men e-conomic regnskabsprogram har et lagermodul (ikke gratis), som jeg tror du vil kunne bruge. Du kan læse mere om det her, og hvis du er interesseret, vil jeg meget gerne tage fat i en af mine lager-kyndige kolleger, så vi kan få helt styr på, om e-conomic kan det, som du skal bruge.

Mht. til sprog kan du i hvert fald sagtens bruge e-conomic - det kan du  nemlig bruge på dansk, engelsk, tysk, spansk, norsk, svensk, finsk - you name it Smile

Og e-conomic er 100% online!

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål.

Mange hilsener,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse og Jonas,

e-conomic kan ikke dække det behov da det ikke understøtter styklister som Jonas gerne vil køre med.

Jeg foreslår at kigge på Aesiras et lokalt eller cloud baseret system til en rimelig pris.

www.aesiras.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas,

Tag evt. et kig på saldi - www.saldi.dk

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith og Jonas

Smith:
e-conomic kan ikke dække det behov da det ikke understøtter styklister som Jonas gerne vil køre med.

Det er korrekt, e-conomic har ikke styklister - men der er en workaround, som man kan bruge. Men det bliver måske lidt omstændigt i længden.

Du er mere end velkommen til at ringe til vores hotline, Jonas - så kan vi helt sikkert få afklaret, om e-conomic er vejen frem for dig. Nummeret er 8820 4841.

Jeg håber i hvert fald, at du finder hvad du søger Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)