Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i dette WP plugin?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg tænker på inden for længe at lave en prissammenlignings hjemmeside

Jeg overvejer at bruge WordPress men kender dog mest til Joomla

Mit spørgsmål er om der er nogen der kender dette plugin for WP og evt har erfaring med det: www.comparipress.com

Evt. er der nogen der kender et godt et til Joomla? Jeg har prøvet at finde nogen men ikke rigtig noget der virker spændende

Tak

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:53

Har ikke prøvet det plugin, men er stødt på det. Jeg mener det plugin kan bruges til at hente feeds fra diverse udenlandske affiliate netværk og så vise dem som prissammenligning. En god ide, men jeg tror ikke du kan bruge de danske netværk.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 14:08

Hvis du ønsker et godt plugin til sammenlignings tabeller. Så tag et kig forbi WP compare tables. Super godt plugin, jeg bruger det meget på mine sider.

MC

Ung iværksætter med store drømme

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 16:58

Erik Hamre:
En god ide, men jeg tror ikke du kan bruge de danske netværk.

Tak for input Erik. Ideen var nu også at det skulle bruge til udenlandske netværk :)

Jes

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 17:00

Tak Marc

Jeg kigger på det. 

Jes

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:37
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:08

Hej Jes

Jeg er pt. igang med at udvikle et plugin til Wordpress (som også senere vil udkomme til Joomla), som kan bruges til at lave prissammenligninger osv. Da det stadig er i udviklingsfasen, vil der være rig mulighed for at få forskellige features lagt ind, hvis der er noget bestemt du ønsker :-) Dog har jeg allerede nu udviklet nogle kernefunktioner, som vil revolutionere prissammenligningssider ;-)

Har pt. ikke en decideret release-date, men håber at have det klar indenfor en måned eller 2 - så eventuelt kan du benytte et gratis plugin / manuel indtastning indtil mit bliver færdigt ;-)

Hvis du har nogle spørgsmål eller kunne være interesseret, så er du meget velkommen til at sende en privatbesked :-)

/Lars

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 23:12

Lars Rasmussen:
Hvis du har nogle spørgsmål eller kunne være interesseret, så er du meget velkommen til at sende en privatbesked :-)

Tak Lars

Lyder spændende med dit nye projekt. Håber du får succes med det når det er færdigt.

Jeg sender dig lige en privat besked en af de næste dage.

Vh

Jes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)