Har ikke prøvet det plugin, men er stødt på det. Jeg mener det plugin kan bruges til at hente feeds fra diverse udenlandske affiliate netværk og så vise dem som prissammenligning. En god ide, men jeg tror ikke du kan bruge de danske netværk.
Hvis du ønsker et godt plugin til sammenlignings tabeller. Så tag et kig forbi WP compare tables. Super godt plugin, jeg bruger det meget på mine sider.
Jeg benytter selv dette plugin og er meget tilfreds. Du kan se det i auktion på min blog omhandlende Billigt modetøj til mænd og drenge som hedder http://www.billig-mode.dk. Jeg har rimelig godt styr på dette plugin, så hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at skrive til mig.
Jeg er pt. igang med at udvikle et plugin til Wordpress (som også senere vil udkomme til Joomla), som kan bruges til at lave prissammenligninger osv. Da det stadig er i udviklingsfasen, vil der være rig mulighed for at få forskellige features lagt ind, hvis der er noget bestemt du ønsker :-) Dog har jeg allerede nu udviklet nogle kernefunktioner, som vil revolutionere prissammenligningssider ;-)
Har pt. ikke en decideret release-date, men håber at have det klar indenfor en måned eller 2 - så eventuelt kan du benytte et gratis plugin / manuel indtastning indtil mit bliver færdigt ;-)
Hvis du har nogle spørgsmål eller kunne være interesseret, så er du meget velkommen til at sende en privatbesked :-)