Når min fremtidige virksomhed kommer op af køre kommer der jo selvfølgelig millioner trillende på firmakontoen Og nogen af disse skal jo betale mine personlige udgifter. Hvordan udbetaler jeg dem til mig selv? Jeg skal jo betale skat af dem går jeg ud fra Hvordan foregår det lige??
Når du siger det er en millionforretning du har gang i, må vi gå ud fra du et selskab.. Tag et kig på multidata eller dataløn.. De kan ordne det nemt for dig :)
Du kan godt håndtere det selv, men uden at vide hvor meget du er inde i forløbet vil jeg stadig anbefale Multidata.. Du kan få en rimelig pris hos dem, hvor du så kan få en nem løsning.. Det kan spare dig selv for meget besvær + du får rådgivning m.m. med også
Er det nødvendigt at investere i et lønsystem når det kun er mig selv jeg skal udbetale til?
Jeg tænkte mere på hvordan det praktisk foregik når jeg skulle udbetale løn til mig selv? Jeg er ny på området, men havde ikke tænkt på at det var nødvendigt at investere i et lønsystem for at kunne "overføre" penge til sig selv?