Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min webside oppe at køre :0)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er første indtryk:

- Da jeg kom ind lignede det ikke webshop.. For mange billeder og for lidt info på forsiden...

- Købsknapper er dårlige.. gerne grønne

- Når jeg trykker på produkter popper der vindue op.. Jeg synes det ville være bedre hvis man kunne se mere om det enkelte produkt.. fx lille beskrivelse.. 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:47

Kristoffer Hjerrild:
- Når jeg trykker på produkter popper der vindue op.. Jeg synes det ville være bedre hvis man kunne se mere om det enkelte produkt.. fx lille beskrivelse.. 

Formålet med siden er at vise hvem jeg er, og hvad jeg laver(kan lave)Smile. Både en blog, men så sandelig også en webshop(selvom de fleste nu foretrækker, at se malerierne live). Det her er kun begyndelsen, siden skal selvfølgelig videreudvikles, og jeg vil have dine forslag i baghovedet til den tid.

Inden du trykker på et maleri, så står der en beskrivelse under selve maleriet Big Smile

Tak for dit input!

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

Linda Lene Larsen:

Mikael christiansen:
Hvilken materieler er malerierne lavet af , kan de klare sollys uden at de  tager skade er de vandtætte , hvad er der over billederne. 

Ja for pokker, på med nogle oplysninger om malerierne - tak Mikael!

Kontaktformular kommer også på!

Sig endelige til når det hele er opdateret og kommet på så vi kan give feedback , men nogle flotte billeder du har på siden tillykke med detBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 18:09

Mikael christiansen:
Sig endelige til når det hele er opdateret og kommet på så vi kan give feedback , men nogle flotte billeder du har på siden tillykke med detBig Smile

Det skal jeg nok MikaelYes

Og tak for ros!Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 18:26

Det er en rigtig flot side du har fået dig. Er vild med billederne på forsiden og linjen under menuen. Meget moderne og chique ;) Du burde dog overveje, at ligge et enkelt maleri eller to på forsiden, som flere har forslået, men uden at fjerne dig selv helt. Og lad være med at sæt kant på, som der også blev forslået. En kant passer ikke ind i et så "luftigt" og "frit" design, og billederne er tilpas kantet i sig selv :)

Det er et modigt træk, at lade overskriften hænge for sig selv i venstre side, og jeg syntes det virker fint. Dog er der problemer flere steder med, at selve indholdet ikke starter i samme højde, og tingene generelt ikke er på linie (Om Art By Lilea, Gw Malerier mm.). Det kommer af tomme og unødvendige elementer, som opstår når man bruger de fleste WYSIWYG editorer. Fx. under Om Art By Lilea er der to tomme paragraf elementer, der begge har en margin i bunden på 15px - det giver et stort mellemrum i toppen af siden, og sådan er det gennemgående på de andre sider. Læg fx. mærke til hvor kontakt-teksten starter i forhold til Om-teksten.

Tror også linket til din indkøbskurv er broken.

Ellers en utrolig flot side ;)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 18:33

Jeg sidder lige og roder med siden, så derfor kommer der bugs her og derBig Smile

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 18:36

Tusinde tak Esben for dit input!

Skal nok, skal nok.... men tiden kniber lige i øjeblikketBig Smile

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)