Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp det næste skridt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, jeg har hjemmesiden www.designportalen.dk som jeg selv har bygget op fra bunden med alt hvad det indebærer fra opbygning af hjemmeside/wepshop, skaffe leverandører, til anonncering osv.

Men nu er jeg kørt lidt fast, jeg bruger selvfølelig google adwords og analytics, samt er affliate annoncør hos partnere ads, overvejer os lidt treadedoubler. Har tilmeldt hjemmesiden hos selvfølelig Amino Bizz ;) og Dmoz, Danmarksguiden,Hotfrog,Linkfeed samt jeg har en fan book side på facebook. Har os derudover lavet en søgeoptimering på mine produkter via min wepshop. Synes selv jeg har en præsentabel hjemmeside og har gjordt hvad jeg kunne ang. med online at skaffe så mange besøgende som muligt ind på siden.

Men hehe klikker man ind på Yahoo's siteexplorer http://siteexplorer.search.yahoo.com/ har min hjemmeside samt wepshop tilsammen kun 19 inlinks tilsammen, og har på min hjemmeside kun gennemsnitlig ca 50 besøgende om dagen. :( det jo ikke godt nok, jeg føler lidt der mangler noget generalt, men ved ikke hvad det er?

Håber virklig der sider nogen derude der kan hjælpe en frusterne hvad gør jeg nu, og hvad mere kan jeg gøre, for at få flere besøgende ind på min hjemmeside. www.designportalen.dk ? Måske er email marketing en mulighed? vis man køber 5000 mails via. euroads, er der nogen der har noget erfaring på dette, lytter jeg meget gerne.

Mvh.: Per D. Sønderby  

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 12:53

Du kan ikke længere bruge yahoos site explorer. Den er ikke længere aktiv.
Her er et rigtig godt dansk linkværktøj: http://sitexploration.com/

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 14:53

okay kunne heller ikke lige forstå det, for ifølge min webmaster tool hos google skulle jeg ca. have 400 inlinks til min hjemmeside. tusin tak for dit link. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)