Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producenter for Armbånd til mænd og kvinder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folkens.

Jeg leder efter en producent/leverandør af armbånde til mænd og kvinder. Forstået på den måde, at jeg  selv har mine egne ider til hvordan armbånden skal se ud, med andre ord vi starter helt fra bunden med at fremstille og designe dem. Jeg har overvejt tanken om, at købe læder/symaskine og div. redskaber for at selv fremstille armbåndene, men nu ved jeg ikke om det er en god ide og hvad det kræver -nogle gode råd til det???? Så jeg tænkte at finde en dansk eller udlandsk leverandør der kan arbjede tæt med mig om at producere nogle flotte læder/sølv armbånde. Nogen der ved noget eller kender en udlandsk firma der producere det, må meget gerne kontake mig.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 08:07

Jeg vil foreslå dig at lave et par prototyper f'rst så du har noget at tale med producenten om. 

Hvis du er ude i smykker, så dines der flere gode bøger om, hvordan man producerer, markedsfører og sælger smykker. Der findes også et væld om, hvordan man laver de forskellige typer smykker.

Tag et kig på Amazon

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 09:22

Jeg kender stifteren af Pilgrim, Thomas Adamsen, ganske godt. Sikker på han vil kunne hjælpe. Send mig noget mere info herinde på Privat Besked - så skal jeg nok formidle kontakten.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)