Anden header ( har selv lavet den i Paint og den vil blive skiftet ud senere ) (læs: kun midlertidig)
Kunne godt tænke mig at høre lidt omkring:
Tabellen under hard gold oversigten ( som er den eneste der er lige nu)
farverne
navigeringen
Desuden ønsker jeg heller ikke kritik/ros med hensyg til SEO
( siden er først lige startet og har det bedst med at rode med alle tingerne når der er 4-6 sider online, så derfor venter det lige et par dage endnu )
Ok. Hvis jeg var dig, ville jeg i lige netop dét tilfælde lade Hard Gold være en "undermenu" lige under ID voks til venstre på forsiden, således, at når man klikker på den herfra, så kommer man direkte ind til produktet.
Som det er nu, skal man klikke fra forsiden ind på en underside og derfra ind på endnu en underside, og der er jeg bange for, at du muligvis når at miste potentielle købere. Folk er generelt dovent anlagt, når de handler online, så det skal helst være så let og enkelt som overhovedet muligt :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
det var lige præcis det jeg efterlyste, mange tak.
Mvh
Daniel Pedersen
Glad for at kunne hjælpe. Sørg for at lave en oversigt over alle produkterne til venstre på forsiden, så de besøgende aktiveres allerede her. Hvis de bare gerne vil have have lov til at købe, - jamen, så skal de da lov til det
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ja det er rigtigt, håber dog rigtig meget på at få en masse besøgende direkte ind på de enkelte sider, men regner også med at have en facebook fanside, men løbende konkurrencer med gavekort.